تلاش مدیران شهری برای جذب سرمایه گذاران کشور امارات در ساوه | ساوه نار شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳۰۷:۵۶:۰۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , محسن مجرد کنسول اقتصادی ایران در سرکنسول گری جمهوری اسلامی ایران در دبی و امارات که اهل شهر کهن شهر ساوه است با دعوت از سوی دکتر طاهری رئیس کمیسیون اداری مالی شورای اسلامی شهر با حضور در جلسه شناسایی فرصت های سرمایه گذاری در ساوه، جهت جذب سرمایه گذاران کشور امارات در این شهرستان اعلام آمادگی کرد.

وی در این جلسه ضمن تشریح شاخص های تاثیرگذار در توسعه پایدار شهری، گفت: در ساوه ما شاهد تنوع طرح ها و ظرفیت های شهری در بخش های تاریخی، سنتی، آیینی، مذهبی، انرژی های تجدید پذیر و … هستیم که در این مسیر باید چشم اندازها و وظیفه نهادها مشخص و بر آن اساس حرکت کنیم.

وی ادامه داد: مهمترین بحث که در جهت معرفی فرصت های سرمایه گذاری ساوه در خارج از کشور با آن مواجه هستیم نبود یک بانک اطلاعاتی منسجم از ظرفیت های این شهر در بخش های مختلف است و از سویی دیگر ما باید بتوانیم با یک تبلیغات گسترده این فرصت ها را به سرمایه گذاران خارجی معرفی کنیم.

دکتر مجرد اظهار داشت: با توجه به وجود حدود ۴۰۰ هزار ایرانی در کشور امارات، اغلب در این کشور مراجعاتی از سوی سرمایه گذاری ایرانی برای سرمایه گذاری در امارات وجود دارد در حالی که ما می توانیم این سرمایه گذران را به داخل کشور و ساوه هدایت کنیم.

وی با بیان اینکه جذب این سرمایه گذاران موجب منفعت شهر و کشور خواهد شد، افزود: با تهیه یک بانک اطلاعاتی از ظرفیت های مهم شهر ساوه می توانیم در این زمینه موفق عمل کنیم.

دکتر مجرد یادآور شد: نکته قابل توجه اینکه در امارات سرعت اجرای پروژه ها قابل توجه است اما این درحالی است که در کشور ما بوروکراسی های اداری طولانی و برخی موانع موجب دلسردی سرمایه گذاران می شود.

وی افزود: ما باید با نگاه به ظرفیت های شهر از سرمایه گذاران داخلی و خارجی استفاده کنیم و تجربیات موفق شهرهای مشابه ساوه را الگو قرار دهیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی