دست پر ساوجی ها در هفته دوم لیگ برتر فوتسال | ساوه نار شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۰:۲۶:۳۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور , عصر پنجشنبه در نقاط مختلف کشور برگزار شد که در یکی از دیدار ها تیم فوتسال سن ایج ساوه در سالن فجر ساوه پذیرای پوشاک حافظ ساری بود که موفق شد مهمان خود را با شکست بدرقه کند.

ساروی ها که در هفته اول بعلت عدم حضور حریف خود دیدارشان برگزار نشده بود در اولین مسابقه خود در فصل جدید، لیگ برتر ابتدا با یک گل از سن ایچ پیشی گرفتند اما در ادامه اسیر تجربه و بازی خوب تیم میزبان شده و در پایان متحمل شکست شدند.

در این دیدار که با نتیجه ۵ بر ۲ به سود سن ایچ ساوه به اتمام رسید روح الله ایثاری , مهدی اسدشیر ,علی مروتی , ابوالفضل افضلی و سامان قزوینی پور موفق به گلزنی شدند و مرادناظری و سجاد رنجبر گلزنان مهمان در این دیدار بودند.

در دیداری دیگر تیم فوتسال شهرداری ساوه که در کرج مهمان مقاومت البرز بود موفق شد همانند هفته نخست و در یک دیدار جذاب و حساب شده میزبان خود را با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب کند .

در این مسابقه دیدنی حمیدرضامرادیان و سجادیوسف خواه هر کدام ۲ بار برای شهرداری ساوه موفق به گلزنی شدند و مهدی کریمی و عرفان محمدپور موفق شدند دو گل میزبان را وارد دروازه ساوجی ها کنند.

اما در اصفهان تیم ایرالکو اراک که در هفته نخست موفق به کسب یک پیروزی ارزشمند شده بود در مقابل گیتی پسند اصفهان قرار گرفت اما نتوانست در مقابل این حریف قدرتمند نمایش خوبی ارائه دهد و با ۵ گل مغلوب میزبان خود شد.

در پایان مسابقات این هفته شهرداری ساوه با شش امتیاز در رده سوم , سن ایچ با سه امتیاز در رده ششم و ایرالکو اراک با سه امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده هشتم قرار گرفتند و تیم های مس سونگون و صنایع گیتی پسند اصفهان به ترتیب در رده های اول و دوم جدول رده بندی به واسطه تفاضل گل بهتر جای گرفتند.

هفته سوم مسابقات لیگ برتر چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه پیگیری خواهد شد که شهرداری و سن ایچ ساوه دربی این شهر را برگزار خواهند کرد و ایرالکو اراک میزبان فرش آرا مشهد خواهد بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی