عامل تیراندازی شب گذشته در ساوه تحت تعقیب پلیس/ اختلاف خانوادگی دلیل تیراندازی بوده است | ساوه نار سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۷:۴۷:۳۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اکبر عیسی‌آبادی از شناسایی عامل تیراندازی شب گذشته در یکی از محله‌های این شهرستان خبر داد و گفت: عامل سابقه‌دار این تیراندازی که به علت اختلاف خانوادگی به سمت منزل شهروند دیگری شلیک کرده، تحت تعقیب پلیس قرار دارد.

وی تصریح کرد: در ساعات پایانی شب گذشته با اعلام گزارشی از یک مورد تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان در یکی از محله های شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در مراحل تحقیقات پلیسی، عامل این تیراندازی شناسایی و مشخص شد که این فرد به علت اختلافات قدیمی، به سمت منزل طرف اختلاف خود شلیک کرده و بلافاصله از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این تیراندازی به کسی صدمه ای وارد نشده است، اضافه کرد: این افراد از قبل دارای اختلافات شدید بوده و دارای سوابق کیفری به علت شدت درگیری‌ها در مراجع قضائی هستند و عامل تیراندازی شب گذشته نیز شناسایی شده و هم اکنون تحت تعقیب پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با بیان برخورد قاطع پلیس با مخلان نظم و امنیت اجتماعی و آرامش عمومی شهروندان بیان داشت: هنجارشکنان بدانند که پلیس و دستگاه قضاء در برخورد با جرایم برهم زننده نظم عمومی با شدت و قاطعیت برخورد می کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی