اختتامیه نخستین جشنواره استعدادیابی در ساوه | ساوه نار پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۱:۱۵:۲۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حسین محمودی فر با اعلام این خبر افزود : این جشنواره با هدف افزایش روحیه نشاط اجتماعی و تزریق شادی در جامعه با موضوعات مختلفی همچون خوانندگی , بازیگری , استندآپ کمدی , تردسی , گویندگی و …از ۱۴ آذرماه در سالن سلمان ساوجی ساوه برگزار شد .

وی افزود : شادی و نشاط از مهمترین نیازهای لازم و ضروری امروز افراد و جامعه است چراکه جامعه بدون شادی ، نشاط و شور و هیجانات یک جامعه خشک و بی روح تلقی میشود .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نبود نشاط و شادی در جامعه را باعث بروز بیماری های روحی و روانی نظیر افسردگی دانست و عنوان کرد : شادی و نشاط تأثیرات فراوانی بر افراد یک جامعه دارد و جامعه ای که چگونه شاد شدن را فراگیرد می تواند بر مشکلات غلبه کرده و از آنها عبور کند.

محمودی فر تصریح کرد : شادی و نشاط به عنوان یکی از احساسات ریشه ای و یکی از ضروری ترین خواسته های فطری و نیازهای روانی انسان نقش تعیین کننده ای در تأمین سلامت فرد و جامعه داشته و از آنجا که شادی همواره با خرسندی ، خوشبینی و امید و اعتماد همراه است می تواند نقش تسریع کننده ای در فرآیند توسعه جامعه داشته باشد.

وی با ابراز امیدواری برای تداوم برگزاری چنین جشنواره های در سطح شهرستان گفت : این آمادگی در مجموعه ارشاد شهرستان وجود دارد تا برنامه های مشابهی را برای عموم شهروندان برگزار کند که قطعا برنامه ریزی ها برای آینده به این سمت خواهد بود .

به گزارش فارس در این مراسم براساس رأی هیأت داوران و رأی مردمی نفرات برگزیده به شرح ذیل اعلام شد :

۱-نفردوم جشنواره آقای سالار فیروزی در بخش نوازندگی،موفق به دریافت تندیس،لوح تقدیر و جایزه نقدی.

۲-نفر سوم جشنواره به صورت مشترک هلیا شفیعی دربخش بازیگری و سید میلاد خادمی موسوی در بخش خوانندگی،تندیس،لوح تقدیر و جایزه نقدی

۳-شایسته تقدیرگروه هنری آژمان و سونیا شیخلر در بخش نقالی- سید بهروز خادمی موسوی در بخش خوانندگی، لوح تقدیر و جایزه نقدی

ضمناً هیأت داوران آثار شرکت کنندگان در جشنواره را حائز رتبه اول ندانستند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی