معاون فرماندار ساوه از بازسازی نمایش واقعه غدیر در روز ۱۶ شهریور ماه سال جاری خبر داد | ساوه نار شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۰:۵۵:۱۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

جلسه گرامیداشت واقعه غدیر در شهرستان ساوه با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و دیگر مسئولین در محل فرمانداری برگزار شد.

بع گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه به نقل از فرمانداری ساوه , حسین معمارنیا با اشاره به ترویج فرهنگ غدیرخم و شناساندن زوایای مختلف این واقعه مهم تاریخ اسلام به عنوان سرمایه معنوی نظام گفت: واقعه غدیر یک رخداد مهم در جامعه اسلامی است که انتقال و تبیین مفاهیم دینی همگی آثار بزرگی در پی دارد.

وی با تاکید برلزوم برپایی مراسم جشن عید غدیرخم افزود: با برنامه ریزی و تعامل صورت گرفته با دستگاه‌های مرتبط  امیدواریم بتوانیم مراسم با شکوهی در شأن این روز گرامی برگزار نماییم .

معاون فرماندار  با اشاره به برنامه ریزی و هماهنگی های بعمل آمده با دستگاه های اجرایی مرتبط اظهار داشت:در این جلسه مقرر شد تا بازسازی نمایش واقعه غدیر باحضور ۳۵۰ نفر بازیگر و با صحنه آرایی،دکور سازی و فضا سازی برکه غدیر و نخلستانهای اطراف آن روز ۱۶ شهریور ماه سال جاری در محل امامزاده سید اسحاق (ع) اجرا شود.

 

true
true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی