۲۲ پروژه عمرانی با بودجه ۱۶۰ میلیارد ریالی در ساوه به بهره‌برداری رسید | ساوه نار سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۱:۳۹:۳۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به‌گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه به نقل از خبرگزاری تسنیم ، محمد بهاروند ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های روستایی بخش نوبران با اشاره به ضرورت خدمت‌رسانی به روستاهای ساوه اظهار داشت: با توجه به اینکه تأمین امنیت غذایی کشور و تولید مهم‌ترین کالاهای مورد نیاز بر عهده روستاییان است باید ماندگاری روستاییان در روستاها را تقویت کنیم و خدمات‌ مورد نیاز آنها را افزایش دهیم.

وی افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی وتلاش دولت‌مردان امروز بیش از ۹۰ درصد روستاها از خدمات اولیه از جمله آب، برق و گاز برخوردار هستند.

فرماندار ساوه تصریح کرد: سال گذشته مبلغ ۵ میلیارد تومان و در ۵ ماهه نخست امسال هم ۴ میلیارد تومان در بخش‌ پروژه‌های عمرانی روستایی هزینه شده است و پروژه گردشگری روستای بالقلو هم  با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان در دست اقدام است.

بهاروند بیان کرد:در هفته دولت امسال هم ۲۲ پروژه عمرانی شامل جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت،ساختمان دهیاری، سنگ فرش، کانال سازی، غسالخانه و آرامستان در روستای نوبران با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: هم‌زمان با شمیشن روز از هفته دولت ساختمان دهیاری روستای سامان  در دوطبقه با زیربنای ۲۳۶ متر مربع با اعتبار یک میلیارد و۸۶۰ میلیون ریال، زیرسازی و آسفالت ۱۰ هزار متر مربع روستای یاتان با اعتبار با اعتبار سه میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال و زیرسازی و آسفالت ۶۵۰۰ مترمربع روستای مقصود آباد با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ ریال به بهره برداری رسید.

فرماندار ساوه خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها ۶۶۳ خانوار روستایی بخش نوبران از خدمات آن برخوردار می‌شوند.

وی افزود: علاوه براجرای این پروژه‌ها ۸میلیارد تومان  به منظور اشتغال پایدار روستایی با اشتغال‌زایی ۱۱۰ نفر درحوزه های گلاب‌گیری، پرورش ماهی در قفس، نگهداری ذرت شیرین، بسته بندی عسل  انجام شد.

 

.

true
true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی