دیدار مجموعه مدیریتی تیم فوتبال خوشه طلایی ثنا با فرماندار ساوه | ساوه نار جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۳:۰۳:۱۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساوه , محمد بهاروند در این دیدار با تقدیر از تلاشهای مجموعه مدیریتی و کادر فنی تیم خوشه طلایی ثنا بر حمایت همه جانبه مسئولان و دستگاههای اجرایی شهرستان از این تیم تاکید کرد وگفت: ما باید نگاه کلی به ورزش داشته باشیم، زیرا هدف از فوتبال یا هر ورزش دیگری سلامتی افراد است.

معاون استاندار و فرماندار ساوه گفت: موضوع ورزش یک امر اجتماعی است که موجب سلامتی وشادابی جامعه می شود و هر فردی وظیفه دارد تا در جهت حفظ سلامتی خود ورزش کند.

وی ادامه داد:تیم خوشه طلایی ثنا با حمایت های خوب مسئولین، هیات فوتبال، مدیریت بخش خصوصی و هواداران پرشور ساوجی توانسته است مسیر بسیار خوبی را برای رسیدن به لیگ دسته دوم کشور طی کند.

وی تصریح کرد: نیاز است رسانه ها و  هیئت فوتبال اطلاع رسانی های لازم را به مردم داشته باشند تا شاهد حضور حداکثری هواداران در ورزشگاه باشیم.

مدیر عامل تیم فوتبال خوشه طلایی ثنا نیز در این دیدار گفت: این تیم از بازیکنان بومی و با استعداد تشکیل شده که با حمایت مسوولین می تواند از آینده سازان فوتبال ساوه باشند.

پرویزی عنوان کرد: نبودن تجهیزات و امکانات کافی و هزینه‌های جانبی آن را مشکلاتی به وجود آورده که رفع آن‌ها نیازمند پیگیری هیئت فوتبال  و مسئولین است.

گفتنی است تیم خوشه طلایی ساوه در گروه سوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.

true
true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی