جلسه هماهنگی دفاع مقدس شهرستان ساوه برگزار شد. | ساوه نار جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۲:۰۷:۵۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساوه حسین معمارنیا در جلسه هماهنگی هشت سال دفاع مقدس در ساوه افزود: حماسه آفرینی و فداکاری ایثارگران در جبهه های حق علیه باطل باید به نسل های آینده منتقل شود.
وی اظهار کرد: ملت ایران با توکل به خدا، رهبری امام راحل و رشادت های نوجوانان و جوانان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفریدند.
وی با اشاره به ترفندهای بیگانگان علیه جوانان بیان کرد: تبیین ارزش های دفاع مقدس و توجه به باورهای دینی، نقش بسزایی در تقویت بصیرت نسل جوان و خنثی سازی توطئه های دشمنان دارد.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گفت: ملت ایران با روحیه شهادت طلبی تمام معادلات و محاسبات متعارف در عرصه نظامی و استراتژیک را بر هم زدند.
وی افزود: در گرامیداشت هفته دفاع مقدس ۱۰۰ برنامه محوری در بخش های مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و سیاسی در این شهرستان برگزار خواهد شد.
معمارنیا گلباران گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری صحبگاه مشترک دانش آموزی،زنگ مقاومت، نمایشگاه کتاب و عکس و همایش پیاده روی در روز سی و یکم شهریورماه را از مهم ترین برنامه های شهرستان ساوه در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

 

 

true
برچسب ها :
true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی