۵۲ پروژه مدرسه سازی در استان مرکزی در حال اجراست | ساوه نار یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۳:۱۹:۵۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , محمد حسن قائمی در دوازدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز ساوه که با محوریت تجلیل از دکتر علی جراحی زاده برگزار شد، افزود: کار خیرین به ارتقای آموزش کمک می کند و بستر ساز کیفیت بخشیدن به آموزش است .

وی بیان کرد: فرار مغزها از کشور به دلیل نبود بستر لازم در حوزه آموزش و پرورش رخ می دهد و مشارکت خیرین توانسته از این معضل جلوگیری کند .

قائمی از آموزش و پرورش به عنوان دستگاه عظیم آموزشی کشور یاد کرد که ایجاد و نگهداری زیرساخت آن نیازمند مشارکت خیرین است و اعتبارات دولتی پاسخگو نیست .

وی به شروع ۳۸ پروژه جدید در ساوه اشاره کرد و گفت: بالغ بر ۵۰ هزار نفر جمعیت در سالهای اخیر به ساوه اضافه شده است که نیازمند است فضاهای آموزشی مطابق با رشد جمعیت افزایش یابد .

وی به کمبود فضای آموزشی در ساوه اشاره کرد و گفت: اگر تا ابتدای مهرماه چندین مدرسه فعال نشود قطعا با افزایش آمار دانش آموزان در کلاس درس روبرو خواهیم شد و تعداد آنها به بیش از ۴۰ دانش آموز در هر کلاس می رسد و عملا معلم با این تعداد دانش آموز توان تعلیم و تربیت را نداشته و اصطلاحا فقط مبصر کلاس خواهد بود و به جای تدریس باید دانش آموزان را ساکت کند

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی