تجلیل از فداکاری سه پرستار درحریق بیمارستان شهید مدرس | ساوه نار یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۸:۴۷:۱۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه به نقل از شهرداری ساوه ، سید “مصطفی مرتضوی” مدیر بیمارستان شهید مدرس در این آیین بیان داشت: ساعت ۱۳ و ۳۷ دقیقه روز ۱۳ ادیبهشت ماه بخشی از مواد مصرفی در انبار این بیمارستان به دلیل ایجاد مشکل در سیستم برق دچار حریق شد و به دلیل بسته بودن درب این انبار، آتش از طریق سقف کاذب و یونولیت به بخش های مختلف از جمله بخش اورژانس منتقل شد.

وی ادامه داد: در این حادثه به دلیل دود بسیار زیاد در تمامی بخش ها، امکان شناسایی محل دقیق حریق وجود نداشت اما پرستاران و کارکنان این بیمارستان با از خودگذشتگی در شرایط دشوار سریعا ۲۱ بیمار بستری را که دو نفر از آنها دارای مشکل حاد تنفسی بودند را سریعا نجات و از محل خارج کردند.

مرتضوی ضمن تقدیر از همکاری دیگر بیمارستان های تامین اجتماعی و فاطمه الزهرا(س) در این حادثه، گفت: نبود یک بیمارستان دولتی مجهز دیگر در ساوه یک معضل است چون اگر این حادثه در حد وسیع تر اتفاق می افتاد دیگر این دو بیمارستان نیز ظرفیت پذیرش بیماران این مرکز را نداشتند.
دکتر فرهادی رئیس مجتمع بیمارستانی شهید مدرس و شهدای ۱۷ شهریور نیز در این آیین اظهار داشت: از خودگذشتگی این عزیزان و کمک متعهدانه ی همه دستگاه های امدادی مانع از گسترده شدن حریق و خسارات بیشتر به بیمارستان شد و با تلاش کارکنان این مرکز ساماندهی اورژانس با سرعت صورت گرفت.

دکتر فرهادی که حدود یک ماه است سکان مدیریت این مرکز درمانی را بر عهده گرفته است، ابراز امیدواری کرد که بتواند خدمتگزار خوبی برای مردم شهرستان ساوه باشد.
وی راه اندازی مرکز سونوگرافی دولتی در شهرستان و سرعت بخشیدن به درمانگاه سرطان را از مهمترین برنامه های خود در شهرستان عنوان کرد.
لازم به ذکر است که این سه پرستار به نمایندگی از تلاش و فداکاری تمامی کارکنان بیمارستان شهید مدرس ساوه در حادثه حریق این مرکز درمانی مورد تجلیل قرار گرفتند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی