اهداف اقتصاد مقاومتی با وحدت محقق می شود | ساوه نار شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۲:۵۲:۴۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه ,حجت الاسلام «علی بدرخانی» امام جمعه موقت ساوه در خطبه های نماز جمعه امروز گفت : سیاست های جدید ارزی بسیاری از ضعف ها را برطرف کرد واجرای راهبردهای جدید این بخش باعث شد سطحی از ثبات در بازار ایجاد شود که این مسیر باید تقویت شود.

وی خاطرنشان کرد: در جنگ اقتصادی باید با اتخاذ تصمیم های درست در زمان مناسب از اعمال فشار بیشتر بر مردم جلوگیری کرد و دولت هم باید بداند که همه ارکان کشور از تصمیم های حساب شده پشتیبانی می کند.

خطیب جمعه ساوه با یادآوری فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص اجرای سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، گفت: اجرای این برنامه نسخه نجات بخش اقتصاد کشور است و با پیاده کردن اقتصاد مقاومتی و اتکا به ظرفیت های موجود در کشور به خصوص بهره گیری از جوانان مومن و انقلابی می توان از این گردنه نفس گیر عبور کرد.

حجت الاسلام بدرخانی گفت: نگرش راهبردی بر کشور باید تغییر کند و مشکلات با با تکیه به ظرفیت های داخلی گره گشایی کرد.
وی اظهار داشت: مبارزه قاطع با مفسدان و اخلالگران اقتصادی باید در اولویت باشد و تمامی مسیرها با هوشیاری بر فرصت طلبان داخلی و خارجی مسدود شود.

امام جمعه موقت ساوه گفت: مبارزه با فساد علاوه بر اینکه مطالبه عمومی مردم است برای نظام اسلامی هم افتخاری بزرگ به شمار می آید و باید همه دستگاه های دولتی و ارکان حاکمیتی و مردم در این خصوص همراه باشند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی