زنگ مهر و مقاومت در ساوه نواخته شد | ساوه نار شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۹:۵۵:۰۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , امام جمعه ساوه در آیین گفت: دانش آموزان و دانشجویان آینده سازان مملکت هستند و باید برای تربیت هرچه بهتر آنان از نظر اخلاقی و علمی همه توان خود را به کار گیریم.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی گفت: دانشگاه ها و مدارس می توانند مراکز اقتدار کشور باشند به شرطی که علم آموزی توام با تعهد و اخلاق باشد.
وی گفت: همان گونه که حضرت زینب کبری (س) و امام سجاد (ع) بعد از حادثه عاشورا مظلومیت و حقانیت قیام سالار شهیدان را برای همگان بازگو کردند و توانستند بلندگوی تبلیغی برای امام حسین (ع) و یاران شهید او باشند،‌ امروز نیز دانش آموزان و دانشگاهیان می توانند در حوزه جهاد تبلیغی در دفاع از ارزش های اسلامی حضوری فعال داشته باشند.

حجت الاسلام حسینی گفت: دانش آموزان باید خود را آماده دفاع از هویت،‌ شرافت و کیان میهن اسلامی کنند و در این بین نقش بانوان بسیار حائز اهمیت است.
وی با یادآوری و تسلیت حادثه تروریسیتی اهواز،‌ گفت: این رخداد نشان داد که باید همواره در دفاع از عزت و شرافت ملی در خط مقدم باشیم.
فرماندار ساوه نیز با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان ساوجی،‌ گفت: امروز دانش آموز در سراسر کشور فصل جدیدی از زندگی علمی و دوران فراگیری خود را آغاز می کنند و همه امیدهای نظام و کشور به این آینده سازان است.

محمد بهاروند گفت: شهرستان ساوه از دیرباز در حوزه های علمی و دانش اندوزی زبانزد بوده و کسب رتبه های بالا در کنکور سراسری توسط دانش آموزان این دیار نیز اثبات گر این مدعاست.

وی همچنین از تلاش های مدیران،‌ معلمان و مربیان شاغل در مدارس شهرستان ساوه که همه توان خود را برای تعلیم و تربیت دانش آموزان به کار می گیرند،‌ قدردانی کرد.
فرماندار ساوه همچنین وجود خیران مدرسه ساز در این شهرستان را‌ نعمت و موهبتی برای ساوه دانست و گفت: به اهتمام خیران بسیاری از کاستی های حوزه آموزش و پرورش به خصوص در زمینه نیاز به فضاهای آموزشی برطرف شده است و این شهرستان رتبه نخست استان مرکزی را دارد.
بهاروند همچنین با تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی اهواز،‌ گفت: ملت ایران برای پیروزی انقلاب و تداوم راه اسلام هزاران شهید تقدیم کرده است و شهدای دیروز نیز در همین راه جان خود را نثار کردند.

وی افزود: همانند چهار دهه گذشته،‌ تروریسم کور نخواهد توانست ملت ایران را از تداوم راهی که انتخاب کرده است،‌ باز دارد..

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی