| ساوه نار شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۰:۱۲:۵۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه ,مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه در حاشیه این افتتاح گفت: مشارکت مالی در ساخت مدرسه کاری خیرخواهانه و خداپسندانه است.

ابراهیم فراشیانی افزود: دانش آموزان روستایی از استعداد بالایی برخوردارند. از این رو فعالیت آموزش و پرورش با مشارکت خیرین در ساخت و توسعه فضاهای آموزشی در روستاها متمرکز شده است و تلاش خواهیم کرد تا با تجهیز و توسعه مدارس استعدادهای دانش آموزان را شکوفا کنیم.

وی اضافه کرد : یکی از بانوان این روستا فیش حج خود را خرج ساخت و تجهیز این مدرسه کرده است که این امر موجب خیر و برکت برای اهالی روستا خواهد بود.

سرپرست بخشداری مرکزی نیز در این آئین گفت:مدرسه سازی یک صدقه جاریه است و اقبال مردم به مدرسه سازی بیانگر درک بالا و احساس تکلیف مردم براش آموزش فرزندانشان است.

قاسمیان با تاکید بر اینکه اعتبارات دولتی به تنهایی پاسخگوی نیاز حوزه آموزش نیست، گفت: خیرین دوشادوش دولت در احداث، بازسازی و توسعه فضاهای آموزشی مشارکت دارند.

وی در ادامه گفت: بخشی از اعتبارات دهیاری‌ها برای مرمت و ساخت مدارس تخحصیص خواهد یافت تا میزان برخورداری دانش آموزان از سرانه فضای آموزشی افزایش یابد

بنابر این گزارش , خیرین روستای قره چای به صورت خودجوش و با همکاری شورای اسلامی و دهیاری روستا اقدام به مرمت و بازسازی فضای آموزشی دبیرستان این روستا کردند و با صرف هزینه ای بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال جهت تعمیر و بازسازی کلاس های درس، نقاشی و شاداب سازی مدرسه و دیوارکشی، محوطه سازی و نمای بیرونی، مشارکت کردند که این آموزشگاه در سال جدید میزبان ۳۰ دانش اموز خواهد بود.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از چند تن از خیرین مدرسه ساز این روستا تجلیل شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی