سربازان ما در جنگ اقتصادی افرادی هستند که چرخه تولید کارخانجات را به‌راه انداخته‌اند / انهدام پهپاد جاسوسی آمریکا چشمان جهانیان را خیره کرد | ساوه نار جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۳:۰۸:۵۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , محمدباقر قالیباف در یادواره شهید مثطفی چمران که در سالن کوثر شهر ساوه برگزار شد با اشاره به جایگاه والای این شهید گرانقدر گفت : شهید چمران از افتخارات بزرگ شهرستان ساوه است که نام او تداعی گر محاصره و شکستن محاصره است .

وی با اشاره به اینکه شهید چمران فردی تمام انقلابی بود تصریح کرد : آنهایی که با شخصیت شهید مصطفی چمران آشنایی داشته‌اند می‌گویند که وی یک فردی انقلابی بود که پیش از انقلاب شاگرد ممتاز دانشگاه برکلی بوده و خصیصه بارز وی حضور یک فرد انقلابی در قلب آمریکا بوده است.

قالیباف افزود : امروز در گام دوم انقلاب نیازمند برخورداری از روحیه و باورهایی نظیر دکتر چمران هستیم در حقیقت شهید چمران خلاصه‌ای از یک انسان بزرگ و مردی الهی بود که با تمام وجود بر این باور تکیه داشت که اراده الهی و دست خداوند بالاتر از همه قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به چالش های پیش روی اقتصادی در کشور گفت : امروزه در کشور با چالش های اقتصادی متعددی روبه‌رو هستیم و پس از خدا تنها باید به مردم خصوصا جوانان مملکت اعتماد کنیم و بدانیم که امروز سربازان ما در این جبهه هستند.

شهردار اسبق تهران تاکید کرد: اگر امروز هم بر همان باورها و اعتقادات استوار باشیم و بر همان شیوه و روشی که شهدای ما نظیر شهید چمران پیش گرفته بودند عمل کنیم و با اعتماد به جوانان و مبتنی بر سنت های الهی گام برداریم قطعا بر چالش‌های اقتصادی هم غلبه پیدا خواهیم کرد.

وی در ادامه اعتماد به توان داخلی و جوانان را لازمه پیشرفت دانست و افزود : پهپاد جاسوسی آمریکا به‌ادعای دشمنان قابل دیدن نبود اما سربازان غیور ایرانی توانستند با تکیه به توان داخلی و استفاده از ظرفیت خودمان آن را منهدم کنند و این اقدام چشمان جهانیان را خیره کرده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی