کمیته حمایت قضایی از صنعت گام بزرگی برای رفع مشکلات صنعتگران بوده است | ساوه نار جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۵:۲۲:۲۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , ” علی میرزایی ” در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه که با حضور دادستان کل کشور برگزار شد شهرستان ساوه را شهید پرور و دارای پیشینه ای کهن خطاب کرد و افزود : این شهر خواستگاه مفاخر و بزرگانی همچون سلمان ساوجی , شهید چمران , علامه عسگری , حسین نوبخت آوه ای نائب امام زمان و غیره است و با دارا بودن مساحتی بالغ بر ۴ هزار و ششصد و سی و هشت کیلومتر مربع بعنوان دومین شهر استان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود : به لحاظ جغرافیای سرزمینی ساوه در منطقه مهمی واقع شده است و با توجه به وجود بزرگترین شهر صنعتی کشور در این شهر و نزدیکی راه با پایتخت کشور , از پتانسیل بالایی برخوردار میباشد.

معاون استاندار و فرماندار ساوه افزود : با توجه به صنعتی بودن شهر و اینکه در حال حاضر کشور در تحریم ظالمانه قرار دارد , میبایست تحریم را به فرصت تبدیل کنیم که میتوان اذعان کرد همین فرصت ها موجب شده است در بخش صنعت به خودکفایی بیش از پیش برسیم.

علی میرزایی افزود : علیرغم فشارهای اقتصادی صعنت ما در جهت پیشرفت گام برمیدارد و در این مسیر کمیته حمایت قضایی از صنعت گام بزرگی در رفع مشکلات شنعتگران بوده است.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه نیز در این نشست گفت : مبارزه با فساد چپ و راست نمیشناسد و دستگاه قضا باید قویا به بسترهای فساد خصوصا در دستگاه ها رسیدگی کند.

رئیس دادگستری ساوه نیز با اشاره به نگاه امیدوارانه مردم پس از انتصاب آیت الله رئیسی بعنوان رئیس دستگاه قضا به این مجموعه افزود : ساوه دومین شهر استان بوده و به لحاظ دارا بودن بزرگترین شهرصنعتی یکی از مهم ترین شهرهای کشور به شمار میرود .

هادی ملکی افزود : با وجود کارخانجات متعدد و حضور اقوام مختلف در ساوه و همچنین میزبانی از اتباع افغانستان در مهمانشهر شهید ناصری اعتقادات و قومیت های مختلفی در این شهر سکونت دارند و لذا این موضوع حساسیت های خاص خود را دارد اما با همکاری و تعامل همه دستگاه ها شهر به طور کامل تحت مدیریت و کنترل بوده و هست.

وی دستگاه قضا را یار و مددکار ادارات و دستگاه ها قلمداد کرد و افزود : تا زمانی که دستگاه ها در مسیر قانون حرکت کنند همواره پشتیبان آنها خواهیم بود اما در صورت تخطی از قانون و فساد در مقابل انها ایستاده و برخورد خواهیم کرد .

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی نیز در این نشست گفت : با حضور حجت الاسلام منتظری دادستان محترم کل کشور حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم سازمان یافته فعال تر شده است .

قاسمی با اشاره به بازدید و سرکشی های متعدد در حوزه های بهداشت , اماکن عمومی و ورزشی و فضای مجازی افزود : مجموعه قضا با فساد با قاطعیت برخورد خواهد کرد لذا افراد باید بدانند که حتی فکر فساد را از سر بیرون کنند.

وی افزود : دغدغه مهم ما پیشگیری از اعتیاد و حاشیه نشینی است لذا باید اقدامی صورت پذیرد که معتادی وجود نداشته باشد تا جامعه ای سالم و عاری از هرگونه آسیب اجتماعی داشته باشیم

دادستان کل کشور نیز در این نشست گفت : بیشتر مشکلات جامعه به سوء مدیریت بازمیگردد.

حجت الاسلام منتظری افزود : بسیاری از مفاسد که در جامعه شاهد آن هستیم به مدیران اندک ناپاک و ناصالح بازمیگردد لذا باید در انتخاب ها دقت بیشتری شود تا از مدیران سالم و پاک دست استفاده کنیم.

وی با اشاره وظایف مدیران دستگاه ها در سلامت سازی محیط کاری افزود : مبارزه با فساد تنها وظیفه قوه قضائیه نیست و همه خصوصا مدیران دستگاه ها باید به گونه ای رفتار کنند تا ضمن شناسایی آسیب ها در مجموعه خود نسبت به برطرف سازی آن و مبارزه با فساد قدم بردارند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی