افتتاح پروژه های هفته دولت با حضور استاندار در ساوه | ساوه نار شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۰:۵۵:۱۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سید علی آقازاده استاندار مرکزی با حضور در ساوه تعدادی از پروژه های هفته دولت در این شهر را افتتاح و برخی پروزه ها را کلنگ زنی کرد.

نخستین پروژه هفته دولت در ساوه افتتاح پایگاه پایگاه سلامت بهزیستی در زمینی با مساحت ۳۰۰ مترمربع و هزینه ای بالغ بر سیصد و پنجاه میلیون تومان بود که هزینه ساخت این مرکز که بالغ بر ۱۴ هزار نفر را تحت پوشش خود قرار میدهد با اعتبارات وزارت بهداشت و توسط دانشکده علوم پزشکی بود.

استاندار مرکزی در ادامه هتل دو ستاره ( قلعه امیرحسینی ) را افتتاح کرد. این مکان با هزینه ای بالغ بر ۴ میلیارد تومان بازسازی شده است و با افتتاح این مکان گردشگری امکان اشتغال برای ۱۰ نفر فراهم گشت.

ایستگاه شماره ۴ آتش نشانی دیگر پروژه ای بود که با حضور استاندار مرکزی و سایر مسئولین افتتاح شد. بنابراعلام شهرداری ساوه این ساختمان به مساحت ۷۸۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع در خرداد ماه سال ۹۷ آغاز و با صرف دو میلیارد تومان اعتبار به روش قرارداد پیمان امانی اجرا و در شهریور ماه جاری پایان یافت.

در ادامه سفر استاندار به ساوه مدرسه ۶ کلاسه مرحوم روح الله رهبر به بهره برداری رسید. این مدرسه ۶ کلاسه دارای ۷۷۰ متر مربع زیربنای آموزشی است که با هزینه ای بالغ بر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ساخت و تجهیز شده است. ۳۰۰ میلیون آن توسط خیر محترم مرحوم حاج نصرالله رهبر و مابقی آن از اعتبارات نوسازی مدارس استان مرکزی هزینه شده است.

افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای باغشیخ دیگر پروژه افتتاح شده در آخرین روز از هفته دولت بود. این پروژه با هزینه ای بالغ بر دویست میلیون تومان توسط استاندار مرکزی افتتاح شد.

کلنگ زنی ساخت مجموعه ورزشی روستای الوسجرد با هزینه اولیه یک و نیم میلیارد تومان دیگر برنامه استاندار در ساوه بود تا در سلامتی، نشاط، کاهش آسیب های اجتماعی و بازگشت مردم به روستاها کمک کند.

آقازاده در پایان سفر یک روزه خود به ساوه در جمع اهالی روستای الوسجرد حاضر شد و با آنها به دیدار و گفتگو پرداخت

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی