کشف ۱۰۰ درصدی جرائم سایبری در ساوه / رویکرد چلیس جامعه محور است | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۱۰:۴۰:۰۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ پرویز اسدی در نشستی خبری به مناسبت هفته ناجا هم و غم کارکنان انتظامی شهرستان را تحقق شعارهای هفته ناجا عنوان کرد و گفت : شعار هفته ناجا هر ساله بر اساس نیازسنجی اعلام میشود که قطعا حرکت در مسیر این شعارها به پیشرفت پلیس کمک شایانی خواهد کرد.

وی شعار امسال هفته نیروی انتظامی را ” پلیس هوشمند , امین مردم ” عنوان کرد و افزود : با توجه به پیشرفت تکنولوژی لازم است کارکنان انتظامی ضمن آشنایی با سیستم های بروز , برای تسریع در امور محوله و کاهش قصورات سطح علمی خود را بالا ببرند و این مهم جز با تلاش برای تحقق شعار به دست نخواهد آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان موضوع امنیت در جامعه را بسیار مهم قلمداد کرد و گفت : در جامعه ای که امنیت وجود نداشته باشد , توسعه در بخش های مختلف ائم از سیاسی , اقتصادی , فرهنگی , اجتماعی و غیره رخ نخواهد داد و نیروی انتظامی بعنوان پیش قراول نظم و امنیت در جامعه با همکاری مردم نقش بسزایی در تامین آن دارد

اسدی سطح ارتباط مردم با نیروی انتظامی را بالا دانست و گفت : با توجه به رویکرد جامعه محور پلیس و ارتباط دو طرفه با مردم , ارتقا سلامت کارکنان و سالم سازی دستگاه انتظامی همچنین ارتباط گیری با آحاد مردم و کمک از خود انها در دستور کار است .

وی در ادامه اشاره ای به برنامه های هفته نیروی انتظامی در ساوه کرد و گفت : راهپیمایی خانوادگی کارکنان انتظامی , گلباران و عطرافشانی مزار شهدا , دیدار با امام جمعه , راه اندازی میز خدمت , معاینه رایگان مردم توسط پزشک ناجا , برگزاری نشست هم اندیشی , توزیع بسته های آموزشی در سطح شهر , حضور پلیس در مدارس و مساجد و … از برنامه های اجرا شده هفته ناجا در ساوه بوده است

فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری ۹۰۶ سارق در طول یکساله اخیر خبر داد و گفت : در این بیش از ۱ هزار و چهارصد کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده که در این رابطه دو هزار و ۳۹۹ نفر معتاد , ۳۲ قاچاقچی عمده و ۷۳۹ خرده فروش نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند.

وی تماس های دریافتی پلیس در این مدت را بالغ بر ۸۶ هزار تماس عنوان کرد و افزود : در این مدت جرائم سایبری در سطح شهرستان بیش از ۱۰۰ درصد افزایش داشته و به ۶۳۹ مورد رسیده است که در این رابطه ۱۷۸ نفر دستگیر و بیش از ۱۰۰ درصد جرائم نیز کشف شده اند که عمده آنها کلاهبرداری های اینترنتی , حتک حیثیت و …. بوده است.

سرهنگ اسدی با اشاره به اینکه در یکسال گذشته بالغ بر ۶ هزار و ۹۶۹ گواهینامه جدید صادر شده است افزود : انجام بیش از ۳۴ هزار مورد تشخیص هویت , ۲۸ هزار مورد ارائه خدمت در پلیس اماکن , ۱۰ هزار مورد تعویض پلاک , ۵۲ هزار مورد ارائه خدمت در پلیس +۱۰ و … بخش های دیگری از خدمات ارائه شده پلیس در شهرستان ساوه بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دو سرقت صورت گرفته از بانک های ساوه اشاره کرد و گفت : وجوه سرقتی در این دو مورد زیاد نبوده است اما اسن نوع سرقت ها بار روانی سنگینی برای جامعه دارد و با تلاش های صورت گرفته و رصدهای اطلاعاتی در صدد دستگیری سارقین هستیم البته بانک ها و موسسات مالی نیز باید در بحث امنیت اقدامات جدی بیشتری انجام دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان ضمن تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه , از انعکاس بموقع , صحیح و صریح اخبار توسط خبرنگاران تقدیر کرد

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی