شجره طیبه به ثمر نشست | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۰۷:۵۴:۴۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , عباس محمدی هزاوه  عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: امروز و در نخستین روز از طرح جمع آوری محصولات شجره طیبه بالغ بر ۲ تن و ۲۰۰ کیلوگرم انار توسط باغداران روستاهای یل آباد، قردین و سیف آباد به منظور توزیع بین نیازمندان به کمیته امداد تحویل شد. 

وی افزود: در ﻃﺮح ﺷﺠﺮه ﻃﯿﺒﻪ ﺑﺎﻏﺪاران یک یا چند درخت را در قالب زکات مستحبی پلاک گذاری کرده و ﺛﻤﺮه درﺧﺘﺎن را ﺑﺎ ﻧﯿﺖ ﮐﻤﮏ ﺑﻪ ﻧﯿﺎزﻣﻨﺪان در اﺧﺘﯿﺎر افراد نیازمند ﻗﺮار ﻣﯽ دهند.

رئیس کمیته امداد ساوه بیان داشت: خوشبختانه با اجرای این طرح در سال گذشته باغداران ساوه ای بیش از ۴ هزار اصله درخت از باغات انار،انگور و زیتون را با پلاک کوبی  به طرح شجره طیبه اختصاص داده اند.

مدیرکمیته امداد ساوه با اشاره به اجرای این طرح در همه روستاهای سطح شهرستان تصریح کرد:  پیش بینی شده است با توجه به مشارکت خوب باغداران ساوجی، امسال نیز ۴ هزار اصله درخت دیگر پلاک کوبی و به طرح شجره طیبه افزوده شود. 

محمدی مددجویان تحت حمایت امداد در ساوه را بالغ بر ۷ هزار و پانصد نفر در قالب ۴ هزار و یکصد خانوار دانست و گفت:با ادامه روند جمع آوری ثمرات طرح شجره طیبه طی روزهای آتی , این ثمرات این طرح روزانه بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) توزیع خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی