جمعی از مسئولان شهرستان از روستای یل آباد بازدید کردند | ساوه نار شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۶:۴۴:۲۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , صبح امروز ” علی میرزایی ” معاون استاندار و فرماندار ساوه بهمراه منصوری نماینده مردم در مجلس , گودرزی بخشدار مرکزی و سایر مسئولین با حضور در روستای یل آباد , ضمن بازدید از قسمت های مختلف روستا در خصوص مسائل و مشکلات موجود جلسه ای برگزار کردند.

فرماندار ساوه در این نشست بررسی مشکلات روستای یل آباد را از موضوعات با اهمیت دانست و گفت : با عنایت به ارتقا یل آباد به شهر , ارتقا زیرساخت ها جهت ایجاد رفاه بیشتر در بین مردم در دستور کار است.

علی میرزایی افزود : با توجه به اینکه منطقه یل آباد از نظر منابع کشاورزی در جایگاه خوبی قرار دارد باید از این ظرفیت برای خلق ثروت در ارتقاء درآمد مردم و منطقه بهره برد و در کنار آن صنعت گردشگری را نیز در منطقه به پیشرفت برسانیم.

وی روستای یل آباد را دارای پتانسیل های خوب عنوان کرد و افزود : میتوان با برگزاری مراسماتی چون جشنواره انار , برنامه های فرهنگی و مذهبی در امامزاده و همچنین توسعه گردشگری این پتانسیل را تقویت کرد.

معاون استاندار و فرماندار ساوه همچنین در بخش دیگری از سخنان خود استفاده از نیروهای دانا و وجود وحدت را مهمترین اصل در پیشرفت یک منطقه دانست و افزود : میبایست با استفاده از مشاورین خبره و تهیه طرح تفصیلی و طرح جامعه برای آینده یل آباد به پیشرفت این منطقه کمک شایانی کرد.

در ادامه گودرزی بخشدار مرکزی از روشنایی ۱٫۵ کیلومتر از مسیر دسترسی جاده یل آباد خبر داد و گفت : ایجاد روشنایی در ادامه این مسیر نیز در دستور کار است و بزودی انجام میشود ضمن اینکه در خصوص تخلیه نخاله های ساختمانی در اطراف ورودی این روستا نیز پیگیری جدی بعمل خواهد آمد.

در ادامه این نشست اعضای شورا به بیان مشکلات یل آباد پرداختند و قراراست جلساتی با حضور مدیران مربوطه در خصوص برطرف کردن این مشکلات برگزار شود

در پایان جمعی از مسئولان از خانه بهداشت یل آباد , کاروانسرا و آب انبار یل آباد بازدید بعمل آوردند

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی