وجود بسیج دانش اموزی در مقطع کنونی امیدوار کننده است | ساوه نار جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۵:۳۹:۴۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , علی میرزایی در آیین صبحگاه مشترک به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش آموزی در دبیرستان باقرالعلوم ساوه گفت : انقلاب اسلامی ایران در شرایطی شکل گرفت که در آن زمان دنیا به دو بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود که یکی ترویج دهنده آزادی های بی قید و شرط و دیگری ترویج دهنده بی خدایی بود.

وی افزود : در چنین شرایطی بود که مردم ایران بسیجی وار و به رهبری امام راحل (ره) پا به عرصه گذاشتند و انقلاب اسلامی خود را تثبیت کردند.

فرماندار ساوه انقلاب اسلامی ایران را یک هدیه الهی دانست و عنوان کرد : انقلاب اسلامی که ما را به سعادت رساند یک هدیه الهی بود و نهاد ها و سازمان های ایجاد شده در این انقلاب از جمله بسیج با اندیشه حفط این هدیه الهی شکل گرفته اند و به فعالیت میپردازند.

وی دوران نوجوانی را یک مقطع حساس دانست و گفت : اگر پایه های و مبانی دینی در این دوران قوی نباشد شخص دچار مشکل هویتی خواهد شد لذا بهترین دوران برای تربیت اندیشه ها , باورها و اعتقادات نوجوانی است و باید با بصیرت و معرفت افزایی به دنبال شکوفا کردن شخصیت بارز نوجوانان باشیم.

معاون استاندار و فرماندار ساوه در ادامه وجود بسیج دانش آموزی در این مقطع کارساز را امیدوار کننده عنوان کرد و افزود : بسیج دانش آموزی نقش خوبی در تربیت مدیران نسل های آینده در عرصه های مختلف دارد لذا بسیج مردمی و دانش اموزی تضمین کننده آینده کشور خواهد بود

علی میرزایی مهم ترین صفت بسیجی را اخلاص دانست و افزود : با توجه به فطرت پاک جوانان و نوجوانان دشمن با ایجاد جنگ نرم بدنبال از بین بردن هویت این قشر و کمرنگ کردن باورهای ماست لذا باید در سایه رهنمود های مقام معظم رهبری و ولایتمداری نقشه های دشمن را خنثی کنیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی