مراسم یادبود سردار شهید مهدی ناصری در ساوه برگزار می شود | ساوه نار جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۸:۲۹:۳۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از ایثار , کریم رسولی ،ضمن تجلیل از مقام شهدا وتاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تداوم راه و هدف و آرمان آنها بر لزوم ترویج فرهنگ شهید و شهادت و ایثار و فداکاری در جامعه و انتقال آن به نسلهای آینده تاکید نموده وگفت :عشق به امام و شهادت و همچنین معنویت و شجاعت آنها از جمله ی ویژگیهای شهیدان میباشد.

رسولی افزود : شهیدان ما با ایثار و از خود گذشتگی خود عزتمندی و زندگی با شرافت را برای کشور ما به ارمغان آوردند و ما باید با پیروی از شهدای عزیزمان رهرو راه راستین آنها باشیم.

بخشی از وصیتنامه سردار شهید مهدی ناصری:

گاهی اوقات فکر می‌کنم که باید روزی هزاران هزار بار، شکر الهی را به جای آورد که در چنین موقعیتی زنده هستم و می‌توانم در راه حق جهاد کنم و جان ناقابل خود را، کهامانتی بیش نیست در راه قرآن و اسلام فدا کنم.

ای جوانان عزیز، ای امت قهرمان، فرصت‌ها را غنیمت بشمارید و راه شهدای عزیز راادامه دهید که تنها مایه عزت ما، همین جهاد در راه خداست. مبادا که از امام دستبردارید. او بود که اسلام را نجات داد.

و شما ای پدرومادر عزیزم، بدانید که من آگاهانه به این راه قدم گذاشتم ومی‌خواهم – اگر خدا قبول کند – همچون حضرت «علی‌اکبر(ع)» در کربلای ایران، خونمریخته شود… .

اگر خداوند توفیق شهادت را نصیبم کرد، شما صبور و بردبار باشید که خداوند صابرانرا دوست دارد و خدای را شاکر باشید که امانت الهی را باز پس داده‌اید.

و شما برادران و خواهرانم،امیدوارم که شما نیز همیشه موفق و مؤید بوده باشید وراهی را بروید که رضای خداوند در آن است.”

گفتنی است:شهید مهدی ناصری سال ۱۳۴۱ در یک خانواده مذهبی پا به عرصه وجود گذاشت. پس از اخذ مدرک دیپلم در جمع بسیجیان پایگاه شهید باهنر و همراه برادرش شهید هادی ناصری در جبهه های نبرد حق علیه باطل شرکت کرد .

در عملیات مختلف ، از جمله رمضان ، بیت المقدس ، والفجر مقدماتی ، والفجرهای ۱، ۲ ، ۳ ، ۴ ، ۸ ، خیبر و بدر ، کربلای ۴ و ۵ حضور یافت و با پذیرش مسوولیت های خطیری همچون فرماندهی گردان ولی عصر (عج)، قائم مقامی فرماندهی سپاه ساوه و … کاردانی و پشتکار خویش را در خدمت و دفاع از آرمان های مقدس و معنوی اثبات نمود.

ابوالفضل ناصری” برادر شهید  گفت: شجاعت، خلوص نیت و یادخدا در همه امور از ویژگی‌های بارز مهدی بود.
ابوالفضل ناصری با اشاره به زمان شهادت گفت: آقا مهدی در سال ۶۶ در سن ۲۵ سالگی به درجه رفیع شهادت نایل شد .

گفتنی است این مراسم معنوی روز شنبه ۳۰ آذرماه در امامزاده سیداسحاق (ع) برگزارخواهدشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی