جولان سگ ها به یک معضل تبدیل شده است | ساوه نار شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۵:۵۳:۰۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار ، عظیم توسلی در خصوص گلایه برخی شهروندان نسبت به جولان سگ های ولگرد در شهر گفت : افزایش سگ های ولگرد و جولان آنها در شهرها طی چند سال گذشته به یک معضل برای بسیاری ازشهروندان و شهرداری ها در کشور تبدیل شده است.

وی ادامه داد: با توجه به مخالفت انجمن های حمایت از حیوانات با اتلاف و معدوم سازی سگ های ولگرد، شهرداری ساوه نیز در راستای مبارزه و کنترل سگ های ولگرد اقدام به احداث پناهگاه موقت ویژه نگهداری از این حیوانات در شهرک بازیافت نمود تا تمامی سگ های بلاصاحب جمع آوری و به این محل منتقل شوند.

این مقام مسئول در شهرداری تصریح کرد: شهرداری ساوه هم اینک با به بکارگیری پیمانکار زنده گیر، طی تماس های شهروندان به محل مراجعه و با جمع آوری سگ های ولگرد و بلاصاحب آنها را به محل نگهداری منتقل می کنند.

توسلی در خصوص تجمع زباله ها در شب نیز گفت: نیروهای جمع آوری زباله در نقاط مختلف شهر ایستگاه هایی را پیش بینی کرده اند که زباله ها توسط کارگران زحمتکش در آنجا بارگیری و تا قبل از ساعت ۸ صبح توسط خودروهای حمل زباله منتقل می شوند.

وی افزود: پاکبانان طی ساعات مختلف شبانه روز در مسیرهای اصلی ، خیابان ها، معابر و میادین شهر مشغول رفت و روب و تنظیف سطح شهر هستند و در این بین تنها انتظار و توقعی که از مردم و شهروندان عزیز دارند، حفظ نظافت شهر، بیرون گذاشتن بموقع زباله ها، خودداری از ریختن زباله در سطح معابر و خیابان ها، جوی آب ها و نهایتاً رعایت حال این قشر زحمت کش است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی