یک هزار و ۵۰۰ سبد کالا از امروز در ساوه توزیع خواهد شد | ساوه نار یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۰:۳۶:۵۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ حجت الله دستجانی با تسلیت فرارسیدن ایام عزاداری سرور و سالارشهیدان از آغاز مرحه دوم کشوری طرح کمک مومنانه در شهرستان ساوه خبر داد و گفت : سری پنجم کمک های مومنانه در شهرستان ساوه با تهیه ۱۵۰۰ بسته معیشتی شامل محصولات غذایی و بهداشتی از صبح امروز آغاز شده است .

وی با اشاره به مشارکت خیران و معتمدین شهر و نهادهای انقلابی از جمله کمیته امداد و بنیاد برکت با سپاه ساوه در تهیه و آماده سازی این بسته ها اضافه کرد : ارزش این تعداد بسته ها چیزی در حدود ۴ میلیارد ریال برآورد شده است که با مشارکت پایگاه های بسیج بین نیازمندان شناسایی شده توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه مجموع سبدهای کالا توزیع شده در شهرستان را از ابتدای شروع این طرح در حدود ۲۸ هزار و ۵۰۰ عدد عنوان کرد و گفت : در دهه ولایت نیز ۵۰۰ بسته معیشتی با مشارکت پایگاه های بسیج تهیه و توزیع شد و ۶ عدد جهیزیه برای عروس و داماد های نیازمندی که در دهه ولایت ازدواج کردند با ارزشی در حدود ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تهیه و اهدا شد .

دستجانی از شهروندان ساوجی خواست باتوجه به شرایط فعلی و شیوع بیماری کرونا , چنانچه میتوانند نذورات خود رو به صورت خشک و یا کمک های نقدی را به شماره حساب ۰۱۱۳۵۴۵۶۲۵۰۰۹ به نام قرارگاه مواسات شهرستان ساوه واریز کنند.

وی از همه مردم ولایی شهرستان خواست در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند تا با بهره گیری از ظرفیت مردمی محرومان جامعه را یاری نمایند . سپاه نیز تا پایان شکست کرونا در کنار مردم خواهد ماند و بعد از آن در جهت تحقق شعار سال که جهش تولید است قدم های مثبتی را بردارد

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی