راه رفع تحریم‌ها، وطن‌فروشی و خیانت به امت اسلامی نیست | ساوه نار پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۱:۳۹:۰۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی ظهر امروز در خطبه‌های  نماز جمعه این شهر، نمازگراران را دعوت به همدلی و انسجام کرد و اظهار کرد: در شرایطی که دشمنان قسم خورده بیشترین فشار را برای به زانو درآوردن ملت ما می‌آورند سزاوار نیست مسوولان و کارگزاران کشور با هم اختلاف کنند و به جای خدمت به مردم و ستیز با دشمنان، از همین الان وسط میدان جنگ اقتصادی و روانی، مردم و اداره کشور را رها کرده به جای ساماندهی به معیشت مردم به فکر انتخابات آینده باشند. 

وی افزود: این هم خلاف عقل و تدبیر است، هم خلاف تقوی، هم ناسپاسی به این ملت نجیب که به شماها رای دادند تا مملکت را اداره کنید.

امام جمعه ساوه با تاکید بر اینکه مسوولان محلی در شهرستان وحدت خوبی دارند گفت: امسال  سال آخر شورای اسلامی در دوره پنجم بوده و توقع آن است که با همدلی با هم و همکاری با شهردار  در این سال آخر یادگار خوبی را از خود به جای بگذارید.

حسینی با اشاره به این موضوع که در عرصه کلان کشور و عرصه ملی آنچه که وظیفه اول و اولویت اول مسوولین است باید ساماندهی به اقتصاد مردم و معیشت مردم باشد، اظهار کرد:  الان وقت مچ گیری نیست، مجلس باید عصاره فضائل مردم باشد، بداخلاقی‌ها و اهانت و توهین دون شان مجلس است. انتقاد بکنید سازنده و راه نشان دهید، نظارت بکنید، طرح و لایه مفید برای حل مشکلات اقتصادی مردم بدهید. 

وی گفت: مردم ایران مراقب باشند، فعال کردن گسل های قومی و قبیلگی به راه انداختن دعوای ترک و لر و عرب و فارس نقشه شوم دشمنان است، الان تحریک آذری زبان‌ها، دیروز تحریک اعراب، هر روز به بهانه‌ای می‌خواهند در داخل کشورهای اسلامی بویژه در کانون اسلام ناب یعنی کشور عزیز ما اغتشاش و آشوب و ناامنی ایجاد کنند. 

امام جمعه ساوه با اشاره به حوادث منطقه قره باغ کرد و افزود: هر دو کشور همسایه ما بدانند جنگ راه حل نیست لذا وظیفه ما در ایران میانجیگیری برای خواباندن آتش فتنه است چرا که کشور ما را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

حسینی افزود: کشورهای مرتجع عربی که پیمان امنیتی و نظامی و سیاسی با رژیم صهیونیستی می‌بندند بدانند که نه امنیت خودشان را و نه امنیت اسرائیل را تضمین می‌کنند.

وی با ابراز تاسف از اظهارات برخی جریانات سیاسی داخلی در خصوص رفع نگرانی اسرائیل برای لغو تحریم‌ها گفت: خوب اگر شرافتمان و عزت و اقتدارمان را نیز از دست دهیم و گاو شیرده آمریکا شویم تحریم‌ها لغو می‌شود، راه رفع تحریم، وطن فروشی و خیانت به امت اسلامی نیست، راه آن مقاومت و تلاش جهادی و پایبندی به شریعت است.

امام جمعه ساوه در ادامه مهمترین مشکل جدی کشور را بی سر و سامانی بازار و اقتصاد و امور معیشتی مردم دانست و ادامه داد: بخش مهم مشکلات ناشی از سوء مدیریت، ناکارآمدی کارگزاران و مدیران فاقد تخصص یا تعهد است و مهم‌تر از همه ریشه مشکلات نگاه مسئولان عالی و ارشد کشور در بخش اجرایی به خارج و آمریکا و اروپا است.

وی گفت: مادامی که نگاه مسئولان به رابطه با آمریکا و مذاکره با ایران است این مشکلات پایان ندارد و بلکه بیشتر و بیشتر می‌شود. 

امام جمعه ساوه عنوان کرد: همه می‌دانند بعد از برجام و مذاکره با آمریکا و اروپا تحریم‌ها بسیار شدیدتر شد و تبدیل به جنگ اقتصادی شد. یعنی با برجام نه تحریم رفت و نه سایه جنگ برطرف شد. قیمت‌ها و گرانی‌ها بعد از برجام ۶-۷ برابر شده پس مذاکره با آمریکا و تداوم برجام راه حل نیست.

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه هیچ تضمینی وجود ندارد که مذاکره و به توافق رسیدن جدیدی مثل برجام، فقط یک سر باخت علیه ما تبدیل نشود، گفت: متاسفانه همان‌ها که قبلاً می گفتند امضای کری تضمین است همان ها مجدداً نغمه مذاکره با آمریکا را سر می‌دهند. تضمین آمریکایی‌ها، چه ترامپ، چه اوباما، چه جو بایدن، دروغین و مزورانه است. 

وی در بخش پایانی خطبه های خود بر لزوم دشمن شناسی تاکید داشت و اضافه کرد:  هر تجربه این ۴۲ سال حیات با برکت جمهوری اسلامی بویژه در این ۷ سال که همواره بحث مذاکره و رابطه با آمریکا و تنش زدایی مطرح بود نشان می‌دهد مادامی که دشمن از نفوذ، از پیشروی خودش و از عقب نشینی ما مایوس نشود فشار را قطع نمی‌کند بلکه بیشتر و بیشتر، نفسمان را می‌گیرد. 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی