آغاز عملیات ساماندهی و اصلاح پیاده راه امام (ره) | ساوه نار چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۵:۲۶:۰۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از نارستان , در آغاز این طرح حذف شبکه هوایی برق در پیاده راه امام (ره) به منظور رفع موانع، افزایش افزایش زیبایی بصری و مبلمان شهری در این محل انجام خواهد گرفت و تمامی هزینه های اجرای آن بطور مشترک، توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر و اداره برق تامین و اجرایی می گردد.

سید مهدی حسینی شهردار ساوه در جلسه مشترک مدیران شهری و اداره برق که جهت آغاز عملیات اجرایی ساماندهی پیاده راه امام (ره) برگزار شد، گفت: پس از بررسی و ارائه نظرات مختلف توسط مسئولان ذیربط شهرستان در خصوص پیاده راه امام (ره) در نهایت مقرر گردید که این محل توسط شهرداری اصلاح و ساماندهی شود.

وی با بیان اینکه توجه به تامین زیرساخت‌های حرکت پیاده در شهر نیاز حیاتی شهروندان است، افزود: در دنیای پیشرفته امروزی در فضاهای شهری بیشتر از خودروها، انسان‌ها و عابران پیاده مورد توجه قرار گرفته اند بطوری که در برخی کشورها فضاهای شهری روز به روز بیشتر از خودروها خالی شده و به عابران پیاده اختصاص داده می‌شود.

وی تصریح کرد: گسترش فضاهای پیاده، نه تنها سیمای کالبدی شهرها را عوض می کند، بلکه تغییرات نوینی در کیفیت زندگی شهری و رفتار اجتماعی و فرهنگ مردم به وجود آورده است.

حسینی اظهار داشت: احداث پیاده راه امام (ره) یکی از اقدامات خوب دوره گذشته مدیریت شهری ساوه بود اما به دلیل عدم آماده سازی زیرساخت های لازم با نواقصی همراه بود و به همین دلیل با انتقاداتی همراه شد.

وی ادامه داد: عملیات اصلاح این پروژه در تکمیل زحمات دوره گذشته با آماده سازی زیرساخت ها انجام خواهد شد که یکی از اقدامات اساسی شهرداری در این محل احداث کانال هدایت آبهای سطحی بود که به عنوان ستون فقرات هدایت آب های سطحی مرکز شهر در پیاده راه اجرا شد.

شهردار ساوه با بیان اینکه جمع آوری شبکه هوایی و اجرای شبکه زمینی برق نیز یکی دیگر از این اقدامات زیرساختی جهت ساماندهی پیاده راه خواهد بود، افزود: عملیات اصلاح پیاده امام راه (ره) باید موجب ایجاد جذابیت و فضای اجتماعی مناسب باشد تا مردم در این مکان تغییر احساس کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی