پیگیری سند پیشران محرومیت‌زدایی در برخی استان‌های کمتر برخوردار | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۱:۳۳:۴۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , بابک دین پرست در پایان سفر خود به ساوه و در جریان بازدید از شرکت آرمکو در جمع خبرنگاران گفت : سند پیشران محرومیت زدایی به دستور وزیر کشور در برخی استان های کمتر برخوردار در دست پیگیری و اجراست که در استان های فارس و سیستان و بلوچستان بعنوان استان های معین تهیه و با دستور رئیس جمهور در فاز اجرایی قرار گرفت .

وی با بیان اینکه اجرای این سند تاکنو با پیشرفت قابل قبول همراه بوده افزود : برای منطقه سیستان یک سند محرومیت زدایی اضطراری با بیش از ۵۰۰ بند و یک سند برای منطقه بلوچستان با ۱۱۰ عنوان تهیه شده که تا ده روز گذشته بالغ بر ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .

دین پرست اشاره ای به سند توسعه کردستان نیز داشت و گفت : این سند در چند سال قبل تهیه شد و ۳۰ عنوان طرح بسیار مهم را در خود داشت که با سفر هفته گذشته به این استان سند پیگیری شد وحدود ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی انجام شده و بقیه موارد نیازمند تامین اعتبار از سازمان برنامه و بودجه است .

وی سند توسعه جزایر هرمزگان را از دیگر طرح های وزارت کشور دانست و عنوان کرد : ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته در کشور در قالب سند پیشران و توسعه شناسایی و مشخص شده اند که اجرای آنها از سوی معاونت های مربوطه در دست پیگیری و بررسی است .

معاون وزیر کشور در ادامه بازدید از چند واحد تولیدی و بررسی مشکلات آنان و همچنین حضور در جلسه مشترک ستادهای اقتصاد مقاومتی و تسهیل در مرکز استان را از اهداف سفر خود به ساوه و استان مرکزی عنوان کرد و گفت : واحدهایی ک امروز بازدید شد عمدتا مشکلاتی در خصوص مواد اولیه دارند که باید طبق ضوابط و مقررات این موضوع از طریق اداره کل پیگیری شود .

وی با بیان اینکه در مقطع کنونی قطعی برق مشکلاتی را در برخی واحدهای تولیدی ایجاد کرده افزود : در این خصوص هم مقرر شد آن دسته از صنایع و واحدهای تولیدی که دارای دیزل ژنراتور برق هستند در زمان اتصال به شبکه برق آنها را به شبکه وصل کنند تا به پایداری شبکه برق کمک کنند و در کنار آن تلاش شود تا از میزان قطعی برق آن صنایع بکاهیم.

بابک دین پرست همچنین در جریان بازدید از شرکت آرمکو تولید کننده رادیاتور انواع خودرو نیز گفت : تامین سرمایه در گردش , تامین مواد اولیه و اختلاف نرخ ارز از مشکلاتی است که در این واحد تولیدی اعلام شده که عصر امروز و پس از بازدید از ۳ واحد تولیدی در شهر اراک با حضور در جلسه ستاد تسهیل این موارد عنوان و پیگیری خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی