نیاز به تامین کاور برای نگهداری از چمن ورزشگاه چمران | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۷:۴۸:۴۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سید «محمد عبدی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: وضعیت زمین چمن مجموعه ورزشی شهید چمران در رقابت‌های اخیر تیم ‌های لیگ برتر در این شهرستان مشهود بود و به‌منظور حفظ پوشش زمین و جلوگیری از تکرار بی‌کیفیتی چمن باید یک کاور برای زمین در هنگام بارندگی تهیه شود.

وی اظهار داشت: وجود پوشاننده مناسب برای زمین موجب می‌شود که در بارندگی‌ها از پوشش چمن محافظت شود و در در زمان طولانی‌تر کیفیت مناسب برای رقابت‌ها در پوشش زمین وجود داشته باشد.

وی ادامه داد:یک پیمانکار که به تازگی اقداماتی برای زمین  چمن ورزشگاه همدان انجام داده به ساوه دعوت شده است تا ضمن بازدید میدانی از مجموعه ورزشی شهید چمران، آنالیز وضع موجود را ارایه کرده و  مسایل فنی را برای تصمیم‌گیری منتقل کند و بهترین راهکارها در شرایط فعلی برای ترمیم و در مدار استفاده ماندن چمن این ورزشگاه صورت بگیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساوه گفت: باید زمین این مجموعه ورزشی با کار اصولی و زیرساختی مطابق با استانداردها یک بار برای همیشه از نظر خاک و نوع چمن کشت شده  و موقعیت ترمیم و بازسازی برای آن حاصل آید تا در بلندمدت  بتوان ضمن  نگهداری اصولی استفاده موثری از آن برای مسابقات خانگی نماینده ساوه در لیگ آزادگان داشت.

عبدی تاکید کرد: همه تلاش به کار گرفته شده تا وضعیت چمن بهبود یابد و خوشه طلایی هم بتواند مسابقات خانگی خود را در شهر ساوه برگزار کند.

وی اظهار کرد: برگزاری مسابقات در ورزشگاه خانگی اهمیت زیادی دارد به‌طوری که در لیگ سال گذشته وقتی خوشه طلایی پس از یک نیم فصل دوری دوباره به خانه بازگشت، در هفته‌های آخر حتی شانس صعود به لیگ برتر را تجربه کرد اما در نهایت به این هدف مهم دست نیافت.

گفتن است، وضعیت زمین چمن ورزشگاه شهید چمران ساوه قبل از دیدار نماینده ساوه با مس کرمان به‌دلیل بارش باران به شدت افت کرد و بازیکنان ۹۰ دقیقه را در زمینی باتلاقی فوتبال بازی کردند که مجال کارهای تاکتیکی و تکنیکی را از آنان سلب کرد.

خوشه طلایی در ۲ فصل گذشته لیگ آزادگان و به دلایل نقص های ورزشگاه شهید چمران مانند نور، رختکن، کیفیت زمین و جایگاه تماشاگران با دستور سازمان لیگ فوتبال کشور ناگزیر شد که مسابقات خانگی خود را در شهرهای اراک، قم و ورزشگاه کارگران تهران برگزار کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی