شهرداری باخت , سن ایچ و ایرالکو مقابل حریفان مساوی کردند | ساوه نار سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۱:۲۹:۲۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز و به صورت همزمان در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که ۳ نماینده استان نیز به مصاف حریفان خود رفاتد.

سن ایچ ساوه که در سالن فجر فلسطین از مهمانش فرش آرا مشهد پذیرایی میکرد در پایان با نتیجه تساوی یک بر یک مقابل این تیم متوقف شد .

در جنوب کشور و در شهر بندرعباس تیم شهرداری ساوه مهمان پالایش نفت این شهر بود اما نتوانست از پس حریف خود بر آید و علیرغم پاورپلی در دقایق پایانی و زدن یک گل نتوانست نتیجه قابل قبولی کسب کند و ۳ بر ۲ از این تیم شکست خورد .

در استان کرمان تیم ایرالکو اراک که مهمان گهرزمین سیرجان بود با نتیجه ۳ – ۳ یک تساوی خارج از خانه را در کارنامه خود ثبت کرد تا یک امتیاز به مجموع امتیازات خود اضافه کند.

در پایان مسابقات این هفته و با مشخص شدن نتایج سایر تیم ها تیم سن ایچ با ۱۶ امتیاز در رده هشتم قرار گرفت و تیم های شهرداری ساوه و ایرالکو اراک به ترتیب با ۱۲ و ۱۱ امتیاز در رده های یازدهم و دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفتند.

گفتنی است نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور با قهرمانی صنایع گیتی پسند اصفهان به پایان رسید و تیم ها خود را برای حضوری قدرتمند در نیم فصل دوم آماده خواهند کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی