سهم ساوه از اعتبارات استان ناچیز است | ساوه نار یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۹:۱۶:۲۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حجت الاسلام محمد سبزی در جلسه شورای اداری ساوه با بیان اینکه دولت در سه ماهه ابتدایی فعالیت خود کارنامه خوبی به جای گذاشته است گفت : دولت در سه ماهه فعالیت خود بدون استقراض از بانک مرکزی حقوق ها را پرداخت کرد و با واکسناسیون عمومی و اصلاح بخشی از ذخایر استراتژیک نظام نمره خوبی را کسب کرد .

وی با بیان اینکه مجلس از دولت جهادی و خادم مردم حمایت میکند گفت : ما با کسی عهد اخوت نبسته ایم و اگر کسی فساد کند مقابل او می ایستیم اما دولتی که خصوصیتش در طراز انقلاب باشد و برای مردم کار کند مورد حمایت است .

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس با اشاره به جلسه امروز مجمع نمایندگان استان با رئیس جمهور گفت : در این جلسه تاکید شد که تامین زیرساخت ها مهمترین قدم در راه رفع مشکلات مردم است که برخی از زیرساخت ها با تدبیر و بدون نیاز ب بودجه کلان قابل اجراست .

وی افزود : انتقال آب شیرین به ساوه که مدت هاست محقق نشده , نبود بیمارستان دولتی بعد از انقلاب در ساوه , عدم تامین زمین برای طرح جهش ملی مسکن در این شهرستان و همچنین لزوم محاسبه تعرفه گرمسیری برق از مهمترین خواسته های این روزهای مردم است که نیاز به اتخاذ تدابیر ویژه و تعیین بودجه لازم دارد .

سبزی با بیان اینکه سهم ساوه از توزیع عادلانه اعتبارات در استان ناچیز است گفت : شهرستان ساوه در بحث درآمدها نسبت به شهرستان های دیگر وضعیت مطلوبی دارد لذا انتظار میرود اعتبارات پیش بینی شده برای این شهرستان در حد و اندازه های آن باشد .

وی خاطرنشان کرد : روزی همین شهرستان از محل مالیات بر ارزش افزوده ۱۷ میلیارد تومان دریافت میکرد اما با اجرای قانون ششم توسعه دریافتی آن به یک پنجم کاهش یافت که ضربه مهلکی به شهرستان بود که عادلانه نبوده و نیست .

وی با تاکید بر اینکه توزیع بودجه در شهرستان ها باید بر اساس جمعیت و صنعتی بودن تخصیص یابد گفت : اینطور نمیشود که شهرستان ساوه که یک شهر صنعتی محسوب میشود مشکلات حاشیه نشینی , معضلات اجتماعی , آلودگی و مهاجرت را برای خود ببیند اما درآمد آن در جاهای دیگر خرج شود .

سبزی همچنین با گلایه از اینکه فرمانداری ویژه ساوه تنها یک شعار است گفت : باید به مدیران ساوه تفویض اختیار معاون مدیر کل داده شود تا مردم این شهر برای امور اداری و کارشناسی خود مسیر سخت تا مرکز استان را طی نکنند چراکه همین امر باعث نارضایتی مردم خواهد شد.

سبزی در پایان با قدردانی از زحمات صورت گرفته علی میرزایی بعنوان فرماندار ساوه گفت : اعتماد به یک نیروی بومی و جوان متولد ۱۳۶۵ نشان از تحرک دولت به سمت جوانگرایی و اعتماد به جوانان است لذا فرماندار جدید باید بدور از حاشیه امور محوله را با تمام قدرت اجرایی کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی