نارضایتی کارکنان شهرداری ساوه از پرداخت‌های ناعادلانه | ساوه نار چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۹:۵۲:۴۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , هادی ملکی در آیین تودیع و معارفه شهردار ساوه با قدردانی از اقدامات شهردار پیشین ساوه گفت : در دوره قبلی شهرداری علیرغم وجود مشکلات مالی اقدامات خوبی از جمله ساخت کمربندی های دور شهر صورت گرفت که قابل تقدیر است .

رئیس دادگستری شهرستان با بیان اینکه دستگاه قضایی در محدوده قانون در کنار دستگاه ها و ارگان ها خواهد بود گفت : اعضای شورای شهر وظیفه نظارتی خود در قبال مصوبات شهرداری و عملکرد شهردار را باید قوی تر از گذشته در پیش بگیرند .

وی افزود : اگر بناست شهرداری کار خود را درست انجام دهد بخش اعظم آن به نظارت دقیق برخواهد گشت .

رئیس دادگستری شهرستان علنی شدن مصوبات در رسانه ها و افکار عمومی را حق عموم شهروندان دانست و گفت : اعضای شورای شهر باید در پیگیری مصوبات اهتمام بیشتری به خرج دهند تا رضایتمندی مردم در حوزه شهری بیشتر جلب شود .

ملکی بر لزوم چابک سازی شهرداری و بهره مندی از نیروهای توانمند تاکید کرد و گفت : یکی از انتقادها و ایرادهایی که به شهرداری وارد است بحث هزینه کرد است که باید متوازن و هدفمند شوند .

وی افزود : باید تلاش شود قبل از تعریف پروژه های جدید , پروژه های قبلی مثل فرهنگسرا , استخر بانوان , سینما و …. که پیشتر مصوب شده به جدیت پیگیری و به نتیجه ختم شود تا باعث گلایه شهروندان نشود .

وی با تاکید بر اینکه وضعیت روحی و روانی مردم با ایجاد فضاهای تفریحی و شاد تقویت خواهد شد گفت : حوزه فرهنگ در شهر ساوه علیرغم وجود مفاخر و بزرگان فرهنگ و ادب مغفول مانده و باید یک فرهنگسرای درخور شان مردم در این شهر ایجاد شود .

ملکی حذف پرداخت های ناعادلانه در شهرداری را باعث بالا رفتن روحیه کارکنان دانست و عنوان کرد : بی انگیزگی و نارضایتی در برخی کارکنان مجموعه شهرداری ناشی از این مسئله است که انتظار میرود با حضور شهردار جدید این موضوع اصلاح شود .

رئیس دادگستری شهرستان ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری را یکی از الزامات مورد نیاز دانست و گفت : شهرداری باید با شناسایی و بهره مندی از نیروهای توانمند خود و با استفاده از ظرفیت ها فکری برای درآمد پایدار داشته باشد تا با کاهش یا افزایش مالیات بر ارزش افزوده دچار مشکلات مالی نشود .

به گفته این مقام مسئول مصوبات شورا و شهرداری منطبق با نیازهای مردم و جامعه باشد تا از هدر رفت بیت المال جلوگیری کرد.

امام جمعه ساوه نیز در این برنامه با بیان اینکه شورای شهر باید قاننونی و محکم از شهردار منتخب حمایت کند گفت : نباید صدای اختلاف از بین مسئولان بیرون آید چراکه آن چیزی که امروز باعث مشکلات است همین اختلافات میباشد .

حجت الاسلام جعفر رحیمی افزود : همه مسئولان باید در یک مسیر آن هم اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت خالصانه به مردم است حرکت کنند و از اختلاف جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه افراد چنانچه مسئولیت را قبول کردند باید خود را وقف خدمت به مردم کنند گفت : چنانچه مسئولان میخواهند در عمل به مردم خدمت کنند همراه آنها هستیم اما اگر کسی در عمل به وظایف خود کوتاهی کرد باید دستگاه های نظارتی اقدامات قانونی را انجام دهند.

امام جمعه ساوه همچنین تاکید کرد که با تکیه به ماده و قانون میتوان گره موارد غیرقانونی که مانع حل مشکلات مردم است را حل کرد که این نیازمند تعامل همه دستگاه ها با هم است .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی