دستگیری سارق تابلوهای هشدار دهنده جاده ای ساوه | ساوه نار شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۰:۰۶:۳۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ ” علی اکبر عیسی آبادی ” در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع مواردی از سرقت تابلوی علائم راهنمایی و رانندگی در معابر درون و برون شهری، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه داشت تا این که روز گذشته مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ شهرستان ساوه در هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودروی نیسان که در حاشیه بلوار پارک کرده بود، مظنون شده و آن را مورد بررسی قراردادند.

این مقام انتظامی یادآور شد: مأموران در بازرسی از این خودرو تعداد۱۰ تابلو از تابلوهای مختلف جاده ای را کشف و راننده این خودرو را به یگان انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ عیسی آبادی اظهارداشت: در بازجویی های فنی مأموران، سرانجام فرد مورد نظر با مشاهده مدارک و مستندات پلیسی به ناچار به جرم خود مبنی بر سرقت از تابلوهای جاده ای شهرستان ساوه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان با اشاره به معرفی متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی افزود: از آنجا که به سبب سرقت و فقدان تابلوهای هشدار دهنده بی تردید امکان وقوع حوادث و خطرات رانندگی برای افراد افزایش می یابد، شهروندان و رانندگان عبوری محورهای برون شهری می توانند درصورت مشاهده افراد مشکوک در این زمینه، بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰و یا اولین مقر انتظامی و پلیس راه یا راهور اطلاع دهند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی