دستگیری سارق حرفه ای محتویات داخل خودرو در ساوه | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۴:۳۴:۱۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ”ولی خورشید وند”در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع چندین ‏فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان ساوه موضوع بصورت ویژه در دستور ماموران ‏کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.‏

‏ وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، مأموران پلیس شهرستان ساوه، به صورت ویژه وارد عمل شده و اقدامات و تحقیقات اولیه را در این زمینه آغاز کردند.

سرهنگ خورشید وند اظهار داشت: سرانجام ماموران کلانتری۱۲شهرستان ساوه موفق شدند سارقی را در این زمینه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه متهم به ۱۵ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد، افزود: در این خصوص تعداد قابل توجهی لوازم داخل خودرو شامل ضبط و باند، جک و جعبه ابزار کشف شده و دو نفر مالخر دستگیر شده اند .

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ساوه ‏بیان داشت: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد .

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر اینکه رعایت هشدار‌های پلیسی یک اصل و ضرورت در کاهش ‏سرقت است، خاطرنشان کرد: پلیس به صورت شبانه‌روزی و با به کارگیری تمامی امکانات خود در راستای افزایش ‏احساس امنیت شهروندان در تلاش است که در این میان همکاری آحاد مردم با مجموعه انتظامی می تواند در برخورد با ‏مخلان نظم و امنیت تاثیر و نقش بسزایی را داشته باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی