پنج مصدوم و چهار فوتی بر اثر وقوع حوادث رانندگی در ساوه | ساوه نار دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۱:۱۸:۱۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , بهرام صیدی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود : امروز هفتم مرداد ماه ۱۴۰۲ در فاصله زمانی حدودا چهار ساعت ، سه سانحه ترافیکی در محورهای مواصلاتی شهرستان ساوه و زرندیه به مرکز پیام و فرماندهی عملیات اورژانس ۱۱۵ ساوه گزارش می‌گردد.

وی افزود : حادثه اول در اتوبان تهران ساوه نرسیده به ورودی مامونیه لاین به سمت ساوه در ساعت ۲:۴۵ دقیقه بامداد در اثر برخورد خودروی سواری پیکان و پژو رخ داد که منجر به مجروحیت سه نفر از سرنشینان گردید.

رئیس اورژانس ساوه خاطرنشان کرد : حادثه دوم در ساعت ۴:۵۹ دقیقه بامداد در اتوبان ساوه همدان لاین به سمت ساوه و در حوالی گردنه دخان در اثر برخورد خودروی پراید با کامیون رخ داد که متاسفانه هر دو سرنشین خودروی سواری پراید در دم در محل حادثه فوت نموده بودند.

صیدی در ادامه گفت: حادثه سوم در ساعت ۶:۱۸ بامداد در محور بوئین زهرا لاین به سمت ساوه در اثر واژگونی خودروی سواری تیبا رخ داد که دو فوتی و دو مصدوم بر جا گذاشت.

وی تصریح کرد: پوشش امدادی این حوادث توسط پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای مامونیه ، امانیه ،کیلومتر ۸۴ اتوبان ساق همدان و پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر تجرک و هجیب صورت گرفت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی