درب شورای شهر به روی کارشناسان و دلسوزان باز است | ساوه نار پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۳:۱۹:۴۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبر ساوه نار ، علی بسطام در آیین تجلیل از خبرنگاران حوزه شهری ساوه گفت : خبرنگاران و رسانه های شهرستان ساوه همواره با مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر ساوه هم افزایی خوبی داشته اند و نقدهای دلسوزانه آنها باعث رفع برخی معضلات شهری شده است .

وی با بیان اینکه پیشنهادات سازنده رسانه ها بعنوان رکن اصلی جامعه مردم سالار می‌تواند رضایتمندی مردم را در پی داشته‌ باشد گفت : خبرنگاران و اعضای شورای شهر در بسیاری از حوزه از جمله شفافیت , نظارت و مطالبه گری اهداف مشترکی دارند که این همگرایی در نهایت به جای رضایت مردم منجر خواهد شد .

وی خاطرنشان کرد : خبرنگاران ساوه همواره می‌توانند در جلسات شورای شهر شرکت کنند و با ابراز نظرات خود در بهبود عملکرد شورا موثر واقع شوند .

رییس شورای شهر افزود : توسعه شهر بدون همفکری ، همدلی و هم افزایی میسر نمی‌شود و برای گام برداشتن در مسیر توسعه باید تعامل دستگاه ها و متولیان امر بیش از پیش قابل لمس باشد .

بسطام با تاکید بر اینکه شهرستان ساوه دارای پتانسیل های بالایی است گفت : این شهر به دلیل همجواری با استان های مهم کشور و پایتخت و همچنین بهره مندی از بزرگترین شهرصنعتی کشور چشم انداز توسعه قابل توجهی دارد که تاکنون آنطور که شایسته است محقق نگردیده است .

وی با بیان اینکه مصوبات شورای اسلامی شهر با اقدامات کارشناسی صورت میگیرد گفت : نیازسنجی یکی از مهمترین دستورالعمل ها برای بررسی مصوبات شهری است و اعضای شورای شهر همواره از نظرات کارشناسان و دلسوزان حوزه های مختلف بهره میگیرند و درب این شورا برای حضور دلسوزان و فرهیختگان همواره باز است .

شهردار ساوه نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار گفت : در طول دو سال گذشته پروژه های بر زمین مانده جان تازه ای گرفته است و تصمیم بر آن است که تا پایان پروژه های نیمه کاره طرح قابل توجهی آغاز نشود .

امیررضا یوسفیان افزود : تکمیل استخر بانوان ، ساخت پردیس سینمایی, تکمیل ساختمان شیشه ای شهرداری ساوه ، تکمیل کمربندی های شهر و اجرای زیرساخت های شهری نظیر آسفالت و کف سازی پیاده رو ها از این دست اقداماتی می‌باشد که در طول دو سال اخیر شتاب زیادی گرفته و در حال انجام است .

وی گفت : علیرغم مشکلات مالی و تورم موجود در کشور خوشبختانه مشکلی در پرداخت حقوق و مزایای نیروهای شهرداری وجود ندارد و تلاش شده مزد تلاش کارگران و کارکنان شهرداری به موقع پرداخت شود .

شهردار ساوه تصریح کرد : یکی از اقدامات قابل توجه شهرداری ساوه طی سال اخیر ، خرید اتوبوس های جدید و ورود ناوگان تازه نفس به حوزه حمل و نقل شهری بوده است که رضایتمندی قابل توجهی را در بین شهروندان ایجاد کرده است .

یوسفیان با بیان اینکه وجود مشکلات در شهر را کتمان نمی‌کنیم گفت : شهر ساوه یک شبه ایجاد نشده که بتوانیم مشکلات آن را یک شبه حل کنیم اما اهتمام و تلاش مجموعه مدیریت شهری بر آن است که در طرح ها و برنامه های پیش رو خواسته ها و مطالبات مردم را به سرانجام برسانیم .

وی تکمیل شهرک صنوف مزاحم را یکی از برنامه های مهم شهرداری دانست و گفت : این طرح تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و زیرساخت های خوبی برای آن تامین شده اما زمان تکمیل آن مشخص نیست و تلاش میشود با اتمام سریعتر این طرح مشاغلی که در زیرشاخه صنوف مزاحم تعریف میشود را به این مکان منتقل کنیم تا سیمای شهری زیباتر شود .

گفتنی است در پایان این نشست از تلاش یکسال اخیر خبرنگاران در حوزه شهری تجلیل بعمل آمد .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی