رویدادهای فرهنگی آبروی شهرستان محسوب میشود | ساوه نار دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۱:۳۷:۲۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حجت الاسلام جعفر رحیمی صبح امروز در نود و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی ساوه که به میزبانی فرمانداری برگزار شد گفت : رویدادهای فرهنگی و اجتماعی در شهرستان ساوه طی مدت اخیر نسبت به قبل رشد قابل توجهی هم از نظر کمی و هم کیفی داشته و لازم است برای تقویت آن با یک دیگر تعامل و همکاری داشته باشیم.

وی افزود : با توجه به نزدیک شدن سالگرد شهادت سردار سلیمانی و همزمانی آن با سالگرد حماسه ۹ و ۱۳ دی و همچنین ایام فاطمیه باید برنامه های در خور شان شهرستان برنامه ریزی شود تا مردم در این مدت از برنامه های فرهنگی و اجتماعی بهره مند شوند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ساوه با بیان اینکه ایام فاطمیه باید ویژه برگزار شود گفت : حضرت فاطمه (س) قرار و دوام عالم بود و با توجه به نقش مهمی که در دین مبین اسلام داشته است بعنوان حافظ نبوت و امامت به شمار می آیند.

حجت الاسلام رحیمی گفت : دستگاه های اجرایی و هیات مذهبی در ایام فاطمیه مراسم مناسبی را در نظر بگیرند تا با مشارکت موکب ها یک برنامه شهرستانی قوی اجرایی کنیم.

به گفته امام جمعه ساوه رویدادهای فرهنگی بعنوان آبروی یک شهرستان محسوب میشود و باید برای هرچه بهتر برگزار شدن آن تعامل و یکدلی را بین مسئولان و گروه های مردمی شاهد باشیم.

معاون استاندار و فرماندار ساوه نیز در این جلسه برگزاری رویدادهای فرهنگی را یک امر مهم برای شهرستان دانست و گفت : چنین رویدادهایی جامعه را در تحقق موضوع جهاد تبیین همراهی میکند و دستگاه های اجرایی باید بر اساس وظایف قانونی خود در این برنامه ها حضور فعالی داشته باشند.

مهدی الیاسی افزود : دستگاه های اجرایی موظف هستند با توان و ظرفیت تعریف شده خود در چنین برنامه هایی همکاری کنند چراکه فعالیت های فرهنگی بعنوان خط مقدم در جنگ نرم به شمار میرود و اگر کوتاهی کنیم در زمین دشمن بازی کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد : مردم ساوه استقبال خوبی از برنامه های فرهنگی و اجتماعی میکنند و طی سالجاری که برنامه های بزرگی در این شهر برگزار شده است مردم این موضوع را ثابت کرده اند.

وی گذری به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که در اسفند ماه برگزار میشود نیز کرد و گفت : یکی از تاکیدات رهبر انقلاب در خصوص انتخابات این است که اگر کاهش حضور مردم را داشته باشیم، از آن طرف افزایش فشارهای دشمن را خواهیم داشت لذا باید همه ظرفیت را برای دعوت مردم به حضور در انتخابات به کار بگیریم.

فرماندار ساوه خاطرنشان کرد : دستگاه های اجرایی باید به دور از هرگونه جانب داری سیاسی و حمایت از شخص خاص با شعار سلامت که مهمترین اولویت برگزاری انتخابات است مردم را برای حضوری پر رنگ در این رویداد مهم دعوت کنند.

گفتنی است در این جلسه اعضای حاضر به بیان پیشنهادات خود برای برگزاری مراسمات پیش رو پرداختند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی