انتخابات یک فرصت مهم اجتماعی است | ساوه نار شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۲:۳۶:۳۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار ، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های امروز نماز جمعه ساوه انتخابات را یک فرصت مهم اجتماعی دانست و گفت : انتخابات فرصت انتخاب ایده‌هاست و اگر به‌درستی انتخاب نشود، ایده‌ای بن‌بست‌گرا فرصت می‌یابد برای مدتی جهت کشور و سیاست‌های آن را تعیین می‌کند و برخلاف ایده تحولی، موجب سرخوردگی و فروپاشی اجتماعی می‌شود .

وی با بیان اینکه با کاهش اثربخشی چنین رویدادی ، شدت مشارکت کاهش یافته و از کیفیت آن کاسته خواهد شد گفت : امروز تحول‌گرایی و ارائه ایده‌های تحولی یک شرط لازم حرکت اجتماعی و افزایش مشارکت سیاسی است.

خطیب جمعه ساوه خاطرنشان کرد : آنچه امروز نیازمند آن هستیم، حل مشکلات به‌واسطه یک ایده تحولی همه‌جانبه و پویاست و این ایده است که آینده ایران قوی را می‌سازد و انباشتی از سرمایه‌های اجتماعی برای آینده‌های دور و نزدیک را رقم می‌زند و انتخابات است که چنین فرصتی را مهیا می‌کند.

حجت الاسلام رحیمی تصریح کرد : نگاه انتخاب‌کنندگان باید به سمت و سوی اشخاص و جریانهایی باشد که برای تحول مورد نظر رهبر انقلاب دارای ایده نو و پیشرو باشند.

امام جمعه ساوه با تاکید بر اینکه منتخبان آینده مردم باید کسانی باشند که تحول را، نه در شعار که در عمل بشناسد، باور داشته باشند و برای شکوفایی آن ایده‌های تحول‌آفرین تلاش کنند اضافه کرد : مردم بدانند انتخاب خوب در گرو مشارکت بالاست و عدم حضور در پای صندوق رای نتیجه ای جز انتخاب ضعیف و عدم دلخواه را به همراه نخواهد داشت .

وی در بخش دیگری از خطبه ها با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در حال کاهش نیروهای خود به‌منظور کاهش تلفات در جنگ غزه است گفت : این عقب‌نشینی در حالی انجام می‌شود که این رژیم به هیچ کدام از اهداف اعلامی که برای تحقق آن وارد غزه شد نرسیده است و هم حماس پر قدرت در غزه حضور دارد و هم هیچ فلسطینی نیز غزه را ترک نکرده است.

وی افزود : آمریکا از طریق بلینکن وارد معرکه شده و شروع به مذاکره با کشورهایی کرده است که به نحوی می‌توانند بر روی حماس تأثیر گذاشته و این جنبش را آرام نمایند لذا سفر به ترکیه، مصر، عربستان و… به این دلیل است تا آمریکا خیلی آبرومندانه ابتدا رژیم صهیونیستی را از منجلاب شکست غزه نجات دهد و در ادامه امتیازی که این رژیم در میدان نبرد نتوانسته است از مقاومت بگیرد را در عرصه مذاکره بگیرد.

حجت الاسلام رحیمی اضافه کرد : در حال حاضر رژیم صهیونیستی با حمله به غزه، توانایی فریب افکار عمومی را از دست داده است و هر نامی را هم برای این مرحله از نبرد بگذارد مهم نیست و نمی‌تواند واقعیت میدان را عوض کند.

به گفته وی رژیم صهیونیستی در جزئیات و کلیات این نبرد بیش از سه ماه در همه جهات شکست خورده است و جبهه مقاومت در آینده جشن پیروزی مقاومت را در غزه برگزار خواهد کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی