به مناسبت هفته دولت به تعدادی از رانندگان تاکسی ساوه کپسول آتش نشانی اهدا شد | ساوه نار سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۲:۱۸:۳۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه به نقل از نارستان شهرداری , بمناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام شهیدان رجایی و باهنر طی مراسمی با حضور مهندس اصدق سرپرست شهرداری، معاون خدمات شهری و رئیس کمیسیون سازمان حمل و نقل بار و مسافر شورای اسلامی شهر ساوه به رانندگان تاکسی که اقدام به نصب دستگاه کارتخوان نموده اند، کپسول آتش نشانی اهدا شد.

لازم به ذکر است که تاکنون ۶۵۰ راننده تاکسی در شهر اقدام به نصب دستگاه کارتخوان بر روی تاکسی خود کرده اند که در این مراسم به ۲۰ نفر از آنان بصورت نمادین کپسول آتش نشانی اهدا گردید.
محسن فیاضی رئیس کمیسیون سازمان حمل و نقل بار و مسافر در این آیین گفت: وقتی پای درد دل راننده تاکسی‌ها می‌نشینیم، سختی شغلشان را بیشتر درک می کنیم. از بردباری آنها در این شرایط دشوار تقدیر می کنیم و رفع بخشی از مشکلاتشان را وظیفه مسئولان می دانیم و ما نیزتمام تلاش خود را جهت ارج نهادن به شغل شریف تاکسیرانی و رانندگان تاکسی خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با یادآوری این که ناوگان تاکسیرانی با جابجائی روزانه مسافر در سطح این شهر ارتباط مستقیمی با شهروندان دارند افزود: چنانچه این تعداد راننده تاکسی آموزش های لازم در زمینه اطفاء حریق را ببینند در کمک رسانی به دیگر شهروندان نیز نقش به سزائی خواهند داشت.

همچنین مهندس اصدق سرپرست شهرداری ساوه نیز در این مراسم گفت: پیشنهاد اختصاص بخشی از پیاده راه حضرت امام (ره) جهت ایجاد خط ویژه تاکسی و اتوبوسرانی به شورای اسلامی شهر ساوه ارائه شده است.وی ادامه داد: امیدواریم با موافقت شورای محترم و تحقق این امر بخشی از مشکلات کنونی رانندگان زحمتکش تاکسی جهت دسترسی به میدان مرکزی شهر مرتفع گردد.

 

true
true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی