مردم ساوه توان پرداخت های سنگین در مسکن ملی را ندارد | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۱۱:۳۶:۵۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

نماینده مردم ساوه و زرندیه در گفتگو با پایگاه خبری ساوه نار , در واکنش به مطالب منتشر شده در فضای مجازی در خصوص جلسه کمیسیون شهرسازی ساوه و زرندیه و اعلام نماینده ستاد اجرایی در خصوص تامین ۵۰ میلیون تومان هر دو ماه یکبار گفت : نماینده ستاد اجرایی این رقم را پیشنهاد کردند اما من آن را تایید نمیکنم چراکه میدانم مردم توان تامین این میزان آورده را در این مدت کوتاه ندارند.

وی با اشاره به تماس تلفنی صبح امروزش با محمودزاده معاون وزیر مسکن و شهرسازی گفت : سال گذشته با محمودزاده در این خصوص صحبت کرده بودم و وی گفته بود که علاوه بر وام ۱۵۰ میلیون تومانی مردم باید ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان دیگر را تامین کنند اما ارقامی که ستاد اعلام میکند خارج از این چارچوب است و قبول نداریم.

نماینده مردم در مجلس خاطرنشان کرد : معاون وزیر امروز تاکید کرد که تورم موجود را با افزایش وام تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان برای شهرهایی مثل ساوه جبران کرده ایم و مردم بیشتر از ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت نخواهد کرد و چنانچه رقم مورد نیاز بالاتر از میزان آورده متقاضیان بود از صندوق ملی مسکن آن را تامین میکنیم .

به گفته حجت الاسلام سبزی مطالبه مردم ساوه در خصوص مسکن ملی پیگیری خواهد شد تا شرایط را برای خانه دار شدن این متقاضیان که اکثرا از قشر کارگر هستند فراهم کنیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی