دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی باید تلاش و همت خود را برای تبیین مفاهیم عالی قرآن بیشتر کنند | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۷:۰۹:۰۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه به نقل از ایسنا ,معاون استاندار و فرماندار ساوه در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات قرآنی کشوری به میزبانی شهرستان اراک که در سالن جلسات فرمانداری ساوه برگزار شد اظهار کرد: دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی باید تلاش و همت خود را برای تبیین مفاهیم عالی قرآن بیشتر کنند.

محمد بهاروند، گفت: باید با برنامه‌ریزی‌های لازم فرهنگ قرآنی در جامعه به ویزه نسل جوان نهادینه شود تا شاهد تاثیرات مثبت آن در جامعه باشیم.

وی گفت: برگزاری مسابقات قرآنی موجب ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی و سبک زندگی میشود زیرا نشر معارف قرآنی در بین مردم، حرکتی بی نظیر در راستای احیای فرهنگ اسلامی را به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی نیز در این جلسه گفت: چهل و یکمین مسابقات کشوری قرآن کریم به میزبانی شهرستان اراک ۱۰ تا ۲۳ مهرماه در استان مرکزی و در شهر اراک برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در استان مرکزی، استاندار به عنوان رئیس ستاد معین انتخاب شد و جلسات مکرری با کمیته های هفت گانه انجام و دستورات لازم به کمیته‌ها ارسال شده است. در شهرستان‌ها نیز این ستاد به ریاست فرماندار و با دبیری اداره اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسین دلاوری با تاکید بر اینکه در سال گذشته حدود هزار نفر در این مسابقات شرکت کردند، افزود: به دلیل اینکه روند مسابقات تغییر کرده تعداد شرکت کننده ها به ۵۰۰ نفر می‌رسد و برگزیدگان به مسابقات بین الملی راه خواهند یافت.

وی حضور و معرفی نخبگان شهرستان ها در مسابقات و نخبگان کشوری در این دوره را فرصتی برای بهره گیری و تقویت ظرفیت‌های قرآنی استان دانست و ادامه داد: توسعه برنامه‌های دینی و قرآنی در جامعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی