حادثه رانندگی در آزادراه ساوه – تهران ۵ کشته داشت | ساوه نار دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۰:۵۵:۵۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , سرهنگ ایرج کهریزی رئیس پلیس راه استان مرکزی ، با اشاره به وقوع سانحه رانندگی در جاده‌های استان مرکزی اظهار داشت: ساعتی پیش متاسفانه شاهد وقوع یک فقره تصادف دلخراش بودیم که براثر آن ۵ نفر از سرنشینان جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این تصادف در محور اتوبان ساوه به تهران رخ داد که متاسفانه یک دستگاه کامیون بنز با یک دستگاه خودروی سواری به شدت برخورد کرد که در آن شاهد فوت ۵ نفر بوده‌ایم.

کهریزی عنوان کرد: شدت این تصادف در حدی بود که در آن منجر به آتش سوزی خودروی سواری شد که ماموران انتظامی و امدادی بلافاصله پس از اعلام در صحنه حاضر شدند.

رئیس پلیس راه استان مرکزی اضافه کرد: علت وقوع تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی بوده و به زودی اخبار تکمیلی را در اختیار قرار می‌دهیم.

دکتر عزیزی سرپرست اورژانس ساوه در این خصوص گفت : عوامل امدادی و تکنسین های اورژانس ۱۱۵ پرندک، کوهپایه زاده و رباط کریم بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه در محل حضور یافتند و یکی از سرنشینان که دچار مصدومیت شده بود را پس از اقدامات پیش بیمارستانی به مرکز درمانی فاطمه زهرا (س) رباط کریم منتقل کردند.

وی ادامه داد: در این حادثه که به دلیل شدت برخورد، خودروی سمند دچار آتش سوزی شد سه نفر دیگر هم دچار جراحت شدند اما ۲ نفر از مجروحان برای انتقال به مراکز درمانی رضایت ندادند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی