افتتاح مدرسه خیرساز با حضور جمعی از مسئولان در ساوه | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۰:۳۱:۲۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , دبیرستان خیرساز مرحوم باغبانی در زمینی به وسعت ۱۳۶۵ متر مربع فضای اعیانی و ۱۱۶۰ متر محوطه سازی با صرف هزینه ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال با مشارکت خانواده این خیرنیکوکار و بخشی هم از طریق منابع دولتی احداث شده است.

فرماندار ساوه در آئین افتتاح دبیرستان دخترانه مرحوم حاج تقی باغبانی که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش، مدیر کل نوسازی مدارس استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و خیرین مدرسه ساز برگزار شد، عنوان کرد: مهاجر پذیر بودن ساوه موجب شده است که در حوزه های مختلف با کمبودهای زیرساختی مواجه شویم که یکی از این چالش‌ها تامین فضای آموزشی و معلمین است.

محمد بهاروند بیان کرد: هم اکنون بالغ بر ۵۴ هزار دانش آموز در مدارس ساوه تحصیل می کنند که جمعیت دانش آموزی این شهرستان برابر جمعیت کل دو شهرستان استان مرکزی است از این رو می طلبد تا با تخصیص اعتبارات دولتی و مشارکت خیرین بتوان زیرساخت های آموزشی مورد نیاز را تامین کرد.

وی با تقدیر از مشارکت خیرخواهانه خیرین مدرسه ساز در این شهرستان اظهار کرد:در طی پنج سال اخیر بالغ بر ۵۰ هزار نفر بر جمعیت شهرستان افزوده شده است و بدلیل پاسخگو نبودن اعتبارات دولتی باید از ظرفیت خیرین در حوزه مدرسه سازی و سایر زیرساخت ها بهره برداری کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه نیز با تقدیر از خانواده خیر مدرسه ساز مرحوم باغبانی گفت: این دبیرستان در دوطبقه شامل ۱۲ کلاس و تجهیزات مربوطه احداث و قریب به ۶۰۰ دانش آموز در این دبیرستان نوساز و خیر ساز تحصیل می‌کنند.

ابراهیم فراشیانی ادامه داد: با وجود اینکه ساوه رتبه نخست خیرین مدرسه ساز را در سطح استان و رتبه برتر کشور را دارد اما به دلیل افزایش جمعیت دانش آموزی باز هم در سرانه فضای آموزشی با کمبود جدی مواجه است.

وی گفت: در صورت عدم مشارکت خیرین در حوزه تامین فضای آموزشی با بحران مواجه خواهیم شد از این رو به یاری خیرین در تامین فضای آموزشی نیاز داریم.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و تابلو فرش از اقدام خداپسندانه خانواده مرحوم باغبانی در احداث این دبیرستان دخترانه تجلیل بعمل آمد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی