کمیته امداد و سپاه در خدمت رسانی به محرومان هم قدم هستند | ساوه نار شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۷:۱۴:۵۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , عباس محمدی هزاوه صبح امروز در جلسه مشترک با سپاه ناحیه مقاومت ساوه گفت : کمیته امداد و سپاه بعنوان دو برادر دارای اهداف مشترک در جهت کمک به نیازمندان حرکت میکنند.

وی افزود : در حال حاضر و با وجود تحریم ها و وضعیت اقتصادی حاکم ورودی کمیته امداد ساوه در حدود ۳۵ الی ۴۰ درصد افزایش داشته است و با افزایش ۱۰۰۰ نفری افراد تحت پوشش , بالغ بر ۷۰۰۲ نفر معیشت بگیر در شهرستان ساوه وجود دارند.

مدیر امداد ساوه نتیجه همکاری کمیته امداد و سپاه را حفظ و اعتلای نظام تلقی کرد و گفت : در حال حاضر ۴۰۳۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ساوه هستند که میتوان با تعامل در بخش های مختلف و استفاده از ظرفیت های موجود بخشی از این فقر و مشکلات را برطرف نمود.

وی تصریح کرد : هم اکنون ۱۵۰ خانواده تحت پوشش در اولویت احداث و خرید مسکن هستند اما با توجه به افزایش ناگهانی قیمت مسکن و کم بودن منابع موجود از ۱۱ سهمیه خرید منزل در سال جاری تنها ۱ مورد تهیه و واگذار شده است.

محمدی هزاوه گفت : هم اکنون ۱۰۰ نو عروس در انتظار دریافت جهیزیه هستند که میتوان با همکاری سپاه در بخش های مختلف این نیاز را تا حدی برطرف کرد.

وی یکی از موفقیت های امداد را نظارت بعد از اجرای طرح اشتغال عنوان کرد و افزود : یکی از اهداف امداد در بحث اشتغال و خودکفایی , توانمند کردن خانواده هاست که در این راستا با اعطای تسهیلات , مشاوره و نظارت بر اجرای پروژه در فواصل مختلف این امر میسر شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ساوه همکاری سپاه و بسیج در زمینه های مختلف را مهم دانست و عنوان کرد : میتوانیم با احداث مرکز نیکوکاری مشترک و فعالیت متمرکز در این مرکز بسیاری از اهداف مورد نظر را اجرایی کنیم.

جانشین فرماندهی سپاه ساوه نیز در این نشست با تاکید بر همکاری دو جانبه بین این دو ارگان گفت : مجموعه بسیج و سپاه ساوه در سالهای اخیر هم کمک حال کمیته امداد بوده اند لذا میتوان با تعامل بیشتر و راه اندازی واحدهای نیکوکاری در مساجد و پایگاه های بسیج در شناسایی و رفع نیاز فقرا قدم بزرگی برداشت.

سرهنگ محمد شریف تصریح کرد : توزیع بسته مواد غذایی , تامین جهیزیه , توزیع بسته های لوازم التحریر , محرومیت زدایی در بخش ها و روستاهای مختلف از جمله خدمات انجام شده برای محرومین توسط سپاه بوده است .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی