دستاورد برجام در سومین سالگرد آن تقریبا هیچ بوده است / از راه خطا بازگردید | ساوه نار یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۳:۵۴:۱۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حجت الاسلام حسینی در خطبه های امروز نماز جمعه ساوه با اشاره به سومین سالگرد تصویب قطعنامه برجام گفت : در سومین سالگرد برجام خوب است یک مروری بکنیم به آنچه که بر ما گذشت تا عبرت بگیریم. آقایان با ادعای اینکه هم زندگی و اقتصاد مردم و هم صنعت هسته ای بچرخد، آن را تصویب کردند اما اکنون نتیجه آن معکوس شده و منجر تعطیلی هر دو شده است.

وی تبلیغات غلط انداز را موجب محنرف کردن افکاری عمومی در موضوع برجام دانست و افزود : تبلیغات غلط انداز افکار عمومی را منحرف کرد، آقایان مدعی بودند که توافق برجام توافق قرن است و حلال همه مشکلات خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در ساوه تصریح کرد : شخص آقای رئیس جمهور محترم گفتند برجام آن چنان رونق اقتصادی ایجاد کند و آن چنان درآمد سرشار در اختیار ملت قرار گیرد که اصلاً به این ۴۵ هزار تومان یارانه نیاز نداشته باشند.

امام جمعه ساوه افزود : روزنامه های زرد و نارنجی با تیتر درشت مردم را فریب دادند و نوشتند کلید چرخید، ایران خندید؛ خورشید درخشان شد، آغاز عصر ایرانی، انفجار امید، پیروزی بدون جنگ، حصر ایران شکست، فتح الفتوح، مهر تدبیر بر پیشانی تحریم، توافق قهرمانانه ایران، آفتاب تابان، ظرف گل زد ایران خندید، صبح بدون تحریم، فروپاشی تحریم ها، معجزه قرن .

حسینی اضافه کرد : حال باید پرسید کدامیک از این ادعاها وتبلیغات درست بود؟! آیا یک محاسبات غلط و ساده لوحی نبود ؟! علت این اشتباهات اعتماد به شیطان بزرگ بود . در حالی که خداوند متعال می فرماید: بر ظالمان تکیه نکنید چون موجب می شود آتش شما را فرا گیرد و در آن صورت هیچ سرپرستی جز خدا نخواهید داشت و با اعتماد به ستمگران خدای متعال هم شما را یاری نخواهد کرد .

خطیب نماز جمعه ساوه افزوذ : وضعیت نابسامان اقتصادی امروز جامعه عمدتاً یا ناشی از بی تدبیری و رهاشدگی اداره امور است و یا نتیجه اعتماد به کدخدا که هسته ای رفت و تحریم ماند. بلکه هم تحریم ها و هم تهدیدهای جدید افزوده شد.

وی با اشاره به اینکه هدف از طرح مجدد این قضیه مچ گیری نیست بلکه عبرت گرفتن است تصریح کرد : هر قدر رهبر فرزانه انقلاب و مراجع بزرگوار و علما فرمودند و دلسوزان انقلاب تذکر دادند متأسفانه گوش شنوا نبود .

حجت الاسلام حسینی راه برون رفت از این وضعیت را پایداری و استقامت دانست و گفت : تأسف آن است که هنوز برخی مسئولین درس عبرت نگرفتند وبرجام را حسنات و باقیات الصالحات می دانند در حالی که همه می دانند برجام، بی فرجام و باقیات الزاجرات و کثیر الخسارات است.

وی با اشاره به اصرار بر تصویب FATF و CFT گفت : اصرار بر تصویب FATF و CFT و نامه ۸ وزیر به مقام معظم رهبری آیا به چه منظوری است ؟ وزیر محترم خارجه که در مجلس گفتند هیچ تضمینی نیست که همه این اسناد را تصویب کنیم گشایشی در اقتصاد ما داشته باشد پس چرا سلطه استکبار را بپذیریم؟
دوباره همان وعدهای برجامی برای پذیرش این لوایح ذلت بار و نیز تداوم برجام اروپایی، چرا؟

امام جمعه ساوه گفت : آیا فکر می کنید ملت ما آلزایمر گرفته اند ؟ ! شجاعت داشته باشید از راه خطا برگردید. اعتراف به خطا شجاعت است. هم ملت ما هم جبهه مقاومت در سراسر جهان اسلام هر جا مقاومت کرد و به هدایت های رهبری فرزانه عمل کرد پیروز شد و دشمنان را عقب زد .

وی افزود : فقر با ساختن سلاح های دفاعی مثل موشک ایجاد نمی شود . فقر با فساد مدیران و چپاول بیت المال و اختلاس از منافع و اموال دولتی به نام خصوصی سازی حاصل می شود . فقر با بی تدبیری و قبیله گرایی سیاسی حاصل می شود. ان شاء ا… دولت و ملت دست به دست هم بدهیم و کشور اسلامی را آبادتر کنیم.

وی با اشاره به نزدیک بودن ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت : باید قدر این انقلاب را بدانیم و شکرگزار نظام اسلامی باشیم .

امام جمعه ساوه تصریح کرد : استقلال کشور، امنیت بی نظیر در دنیا، توسعه علمی ما در دنیا، آزادی های سیاسی و اجتماعی ما نباید نادیده گرفته شود. ما رتبه ۱۶ تولید علم و رتبه اول سرعت رشد تولیدات علمی را داریم و چین و روسیه بعد از ما هستند. در منطقه در تولید علم در رتبه اول هستیم .

نماینده ولی فقیه در ساوه در بخش دیگر از سخنان خود گفت: سانحه غمبار سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ ارتش جمهوری اسلامی ایران و شهادت تعدادی از کارکنان خدوم نیروی هوایی اشاره هم باعث تأثر و اندوه شد و هم نشانگر افتخار یک ملت است که در هنگام هجمه و تحریم دشمن ومشکلات دولت و ملت، سپاه و ارتش مکتبی، علاوه بر سنگر دفاع از کشور، در خدمت مردم مجاهدت می ورزند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی