جهاد فرهنگیان ساوجی در جبهه سلامت/ راه‌اندازی کارگاه پرچمداران رسالت انبیا در ساوه | ساوه نار پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۴:۰۴:۰۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , با تعطیلی مدرسه اما آموزش تعطیل نشده است و معلمان و فرهنگیان در کنار پرداختن به آموزش دانش آموزان در فضای مجازی، به خیل ایثارگران در حوزه سلامت پیوسته اند و تلاش می‌کنند به نحوی در جنگ با کرونا نقشی ایفا کنند. 

با فراخوان روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ساوه بود که فرهنگیان این شهر برای کمک به سلامت شهر با حضور در اداره آموزش و پرورش در طرح دوخت ماسک مشارکت کردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه در حاشیه راه اندازی این کارگاه به خبرنگار فارس در ساوه گفت: کارگاه دوخت ماسک همزمان با ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم با هدف کمک به اقشار نیازمند و همچنین دانش آموزان با همکاری فرهنگیان ساوجی راه اندازی شد. 

ابراهیم فراشیانی افزود: با فراخوانی که از طریق روابط عمومی این اداره انجام شد همکاران زیادی تقاضای حضور و مشارکت برای دوخت ماسک داشتند اما فعلا در فاز نخست با حدود ۲۰ نفر این کارگاه شروع به کار کردند و چنانچه این فعالیت ادامه دار شود به صورت شیفتی از ظرفیت دیگر فرهنگیان نیز بهره مند خواهیم شد.

وی افزود: در صورت بازگشایی مدارس در مناطق سفید کشور که لازمه آن رعایت پروتکل های بهداشتی و با دستور ستاد ملی کرونا خواهد بود، بخشی از تولیدات این کارگاه به دانش آموزان داده خواهد شد و همچنین نیازمندان نیز از ماسک‌های تولید شده در این کارگاه بهره خواهند برد.

فراشیانی با تجلیل از تلاش معلمان در بحث آموزش در  فضای مجازی تصریح کرد: معلمان و فرهنگیان نشان دادند که در هر زمان و در هر جبهه‌ای آماده ایثار و جهاد هستند که از نمونه‌های آن در شهرستان می‌توان به تخصیص یک ماه حقوق یکی از فرهنگیان عزیز برای خرید اینترنت برای ۲۰۰ دانش آموز، تهیه سبدهای کالا برای نیازمندان توسط فرهنگیان، کمک به خرید موبایل برای یکی از دانش آموزان نیازمند توسط مدیر آن مدرسه و دیگر نمونه ها اشاره کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه نیز در حاشیه راه اندازی این کارگاه گفت: در این روز که مزین به نام معلم است با مشارکت فرهنگیان عزیز و بسیج سازندگی، کارگاه پرچمداران رسالت انبیا فعالیت خود را آغاز کرد و به ظرفیت دیگر کارگاه‌های بسیج سازندگی افزوده شد. 

حجت اله دستجانی افزود: بسیج سازندگی ۵ کارگاه خیاطی را در این مدت راه اندازی کرده است که تاکنون بالغ بر ۷۰ هزار ماسک تولید و در محلات حاشیه نشین و بین اقشار پرخطر توزیع کرده است که با راه اندازی این مرکز تولیدات آن به ذخایر ما افزوده خواهد شد و در صورت لزوم از آن برای دانش آموزان یا دیگر اقشار استفاده خواهیم کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی