نمایندگان برای حل مشکلات اقتصادی حرکت جهادی کنند | ساوه نار یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۸:۲۳:۳۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه , حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی ظهر امروز در خطبه‌های  نماز جمعه ساوه اظهار کرد: هنگامی که قوه قضائیه مبارزه با فساد را جدی گرفت، شفاف و قاطع عمل کرد و با محاکمه کردن یکی از مقامات طراز بالای این دستگاه روح امید در دل مردم زنده کرد.

وی با ابراز تاسف از نفوذ فساد در قوه قضاییه افزود: افرادی که در مناصب عالی کشور قرار می‌گیرند و فساد می‌کنند بدانند که روزی محاکمه و مجازات خواهند شد لذا این مبارزه با فساد باعث افتخار و تقدیر است و از شخص آیت الله رئیسی و همکارانش در دستگاه قضایی تشکر می‌کنم. 

خطیب نماز جمعه ساوه در ادامه بر خواستار توجه بیشتر مسوولین اجرایی و نمایندگان مجلس به وضعیت بازار و اقتصاد و معیشت مردم شد و تصریح کرد: گرانی سرسام آور و بی مهار و  رها بودن بازار داد همه را درآورده است، نمایندگان مجلس ببینند ریشه این گرانی‌های افسارگسیخته از کجاست.

وی خواستار حرکت جهادی نمایندگان برای حل بسیاری از مشکلات اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی شد و افزود: حذف ۴ صفر از پول ملی، در چنین وضعیتی نمایشی و فرافکنی است و دردی را دوا نمی‌کند. 

امام جمعه ساوه در بخش دیگری از سخنانش گفت: گاهی زمزمه مذاکرات مجدد با آمریکا در پوشش تبادل زندانیان و در پوشش‌های دیگر به گوش می‌‌رسد اما ملت ما و مجلس انقلابی ما، هرگز اجازه نخواهد داد کسی با جنایتکاران خبیث آمریکا که عامل شهادت سردار بزرگ شهید سلیمانی عزیز هستند، به مذاکره و رابطه دوستانه بنشینند یا بیندیشند. 

 حسینی افزود: جنبش ضدنژادپرستی یکی از عوامل تسریع افول آمریکاست که مدت‌هاست آغاز شده و هم اکنون در حال نمایان شدن است.

وی افول آمریکا را ریشه در فرهنگ منحط سرمایه داری و لیبرالیستی دانست و ادامه داد: ترامپ با حماقتش و البته صداقتش در اجرای ارزش‌های لیبرالیستی و فرهنگ کثیف آمریکا باعث ظهور این انحطاط و افول شد. 

خطیب نماز جمعه ساوه نژادپرستی در آمریکا را دارای سابقه دیرینه دانست و عنوان کرد:  اساس تاسیس آمریکا حفظ نظام برده‌داری بوده است چراکه صد سال پس از اعلام استقلال آمریکا در قانون و کاغذ، برده داری ممنوع بود اما عملاً تا ۶۰ سال پیش ادامه داشت و در روابط بین الملل همین رابطه نابرابر و ظالمانه و ستمگرانه ادامه دارد. 

حسینی افزود: ما نیز حمایت و همدلی خودمان را با مردم ستمدیده آمریکا اعلام می‌کنیم. 

وی در ادامه به عدم برگزاری راهپیمایی روز قدس به دلیل شیوع بیماری کرونا اشاره‌ای داشت و تصریح کرد: خود مردم آمریکا در ایالت‌های مختلف و در کنار کاخ سفید پرچم ظلم آمریکا را آتش کشیدند و مرگ بر سردمداران آمریکا گفتند که این هشداری برای آمریکا پرستان داخل کشور و کشورهای مزدور آمریکایی بود.

امام جمعه ساوه با تقدیر از  همه جهادگران عرصه سلامت و بهداشت گفت: همه مردم و مسوولین ما خصوصا وزیر بهداشت در مواجهه با بلیه بزرگ کرونا خوش درخشیدند که لازم است از همه این عزیزان تقدیر کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس نماز جمعه شهر ساوه امروز پس از وقفه‌ای ۳ ماهه برگزار شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی