احداث شهرک صنوف مزاحم برکات زیادی را برای ساوه به همراه خواهد داشت | ساوه نار شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۵:۱۹:۵۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از نارستان , مددی در نخستین جلسه مشترک شهرک صنوف مزاحم که با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان، حسینی از اعضای هیات مدیره اتاق اصناف و جمعی مدیران شهری برگزار شد، بیان داشت: بهره برداری از این شهرک علاوه بر ایجاد آرامش در ساوه موجب جلوگیری از تخریب پیاده روها و مبلمان شهری، رفع سد معبر و … می شود.

وی با بیان اینکه انتقال واحدهای صنفی آلاینده و مزاحم ساوه به خارج سطح شهر یک ضرورت است، تصریح کرد: هم اینک وجود مشاغل مزاحم در بافت شهری موجب آلودگی‌های زیست‌محیطی، صوتی و ترافیکی شده‌اند.

جعفر گندم کار رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساوه نیز در این جلسه گفت: انتقال شهرک صنوف مزاحم از ساوه از سالهای دور یکی از دغدغه های شهروندان بوده که در دوره پنجم فعالیت مدیریت شهری این پروژه مهم به سرانجام رسیده و بطور سنجیده در حال انجام می باشد.

وی ادامه داد: همه مسئولان شهرستان، اتحادیه ها و اتاق اصناف باید این فرصت خوب برای شهر را قدر بدانند و نهایت همکاری را با شهرداری جهت تحقق این مهم داشته باشند.

گندم کار با بیان اینکه سازمان صمت شهرستان آماده هرگونه همکاری در این زمینه می باشد، افزود: با توجه به اقدامات خوب انجام شده در جهت زیباسازی شهر توسط شهرداری، ساماندهی و مشارکت اصناف شهر جهت پرداخت عوارض خود گامی بلند برای آبادانی و توسعه شهر خواهد بود.

در نخستین جلسه مشترک شهرک صنوف مزاحم، اولویت های نخست برای تسریع اجرای این پروژه و ورود آن به مرحله اجرایی مورد بررسی قرار گرفت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی