برخی نامزدهای ریاست جمهوری بدنبال فتنه هستند | ساوه نار شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۰:۰۶:۲۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز عید فطر ساوه ماه رمضان را ماه تمرین تقوی پیشگی نامید و گفت : یک ماه بندگی خدای متعال , دعا و نیایش , مراسم احیا و شب های قدر را بعنوان دستاوردهای ماه مبارک حفظ کنیم تا شیطان را از خود دور کنیم.

وی با بیان اینکه نماز عید فطر برای شکرگذاری از خدای متعال است افزود : مومنین و مومنات باید بعد از ماه مبارک رمضان هم این معنویات ماه مبارک را حفظ کنند .

امام جمعه ساوه با محکوم کردن حادثه تروریستی در افغانستان گفت : مدعیان حقوق بشر کجا هستند تا در مقابل به شهادت رساندن این کودکان مدرسه ای واکنش نشان دهند . از نظر آنها فقط اروپایی و آمریکایی و اسرائیلی ها انسان هستند ؟

حجت الاسلام حسینی با اشاره به نزدیکی به انتخابات بر لزوم انسجام و اتحاد ملی تاکید کرد و گفت : باید با کنارگذاشتن اختلاف ها و اتحاد و همدلی باعث نشان دادن شکوه و اقتدار امت اسلامی و نظام جمهوری اسلامی باشیم .

وی گفت : باید اختلافات را کنار بگذاریم چراکه در تفکر اسلامی انتخابات اعلام آمادگی برای خدمت است اما در غرب بدنبال برد و باخت و قمار سیاسی هستند و از حیثیت خود نیز برای برنده شدن در انتخابات مایه میگذارند اما در کشور اسلامی انتخابات باید فقط برای خدمت به مردم باشد .

امام جمعه ساوه کاندیدا را دعوت به رعایت اخلاق اسلامی کرد و گفت : نباید برای انتخابات افترا زده و دروغ بگوییم و سیاه نمایی کنیم اما متاسفانه برخی که خود نیز به دروغ نگفتن توصیه میکنند ترویج دهنده دروغ هستند . دروغ باعث قانون گریزی میشود لذا دروغ برای همه بد و برای مسئولین بدتر است.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی پیش شرط توسعه را حاکمیت قانون و قانون پذیری عنوان کرد و افزود : قانون گریزی و یاغی گری از هیچکس حصوصا مسئولین پذیرفته نیست . برخی نامزدهای ریاست جمهوری هنوز اتفافی نیافتاده به دنبال یاغی گری هستند .

وی تصریح کرد : در خصوص مصوبه شورای نگهبان برای ثبت نام در انتخابات نیز بر اساس بند ۱ اصل ۱۱۰ قانون اساسی این مصوبه باید اجرا شود اما نپذیرفتن آن توسط دستگاه های مجری قانونی نیز باعث اختلاف میشود .

وی در واکنش به ثبت نام برخی چهره ها در انتخابات ریاست جمهوری هم گفت : برخی نهضت ثبت نام راه انداخته اند و هرکسی خود را داوطلب کرده که این کار خوبی نیست . افرادی که فاقد صلاحیت هستند و محکوم امنیتی بوده و قانون اساسی و ولایت فقیه را قبول ندارند چطور میتوانند خود مجری قانون اساسی باشند .

امام جمعه ساوه تصریح کرد : کسی که هنوز رئیس جمهور نشده و از نرده بالا میرود نمیداند که قد و قامت ریاست جمهوری چقدر و به چه منظور است . برخی افراد فاقد صلاحیت جمعیت کثیری را با خود همراه کرده اند و هنوز تایید صلاحیت نشده به دنبال ایجاد فتنه هستند.

حسینی در پایان با هشدار در خصوص رفتار این فتنه گران افزود : همه باید مراقب باشیم چراکه اغتشاش وفتنه کشور را تهدید میکند و کشور را به عقب خواهد برد .

وی خاطرنشان کرد : راه نجات کشور در فتنه ها بصیرت و دشمن شناسی و مهم ترین آن ولایت مداری است که مردم با رعایت این دو اصل کشور را در مسیر درست قرار خواهند داد

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی