ابطال آرای منتخب اول شورای شهر نوبران | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۲:۰۲:۰۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

نتیجه قطعی و نهایی انتخابات شهر نوبران بر اساس آگهی منتشره، به تایید هیات نظارت رسید و بر اساس آن یک نفر از اعضای اصلی که در فهرست انتشار یافته اولیه قرار داشت، حذف و یکی از اعضای علی البدل جایگزین او شد.

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , «علی میرزایی» روز دوشنبه به ایرنا، گفت: پیرو آگهی قبلی و با توجه به اینکه صحت برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه شهر نوبران تابع بخش نوبران به تایید نهایی و قطعی هیات نظارت رسیده است، اسامی اعضای اصلی و علی البدل شورای مذکور به قرار زیر می باشد.

فرماندار ساوه اظهار کرد: اعضای اصلی شورای شهر نوبران را ضیاءالدین شهیدی فرزند اصغر با ۸۴۳ رای، مجید برومند فرزند علی با  ۶۵۳ رای، زهرا اصغری فرزند قاسم با ۵۵۵ رای، محمود ملکی فرزند اسماعیل با ۵۵۵ رای و محمود امینی نوبرانی فرزند کمال با  ۴۴۲ رای تشکیل می دهند.

وی همچنین علی البدل شورای اسلامی شهر نوبران را محمدرضا کاظمی فرزند علیرضا با ۱۱۰ رای، محمد احمدی فرزند حسین با ۱۹ رای عنوان کرد.

با اعلام نهایی نتیجه ,آرای حسام الدین شهیدی که منتخب اول مردم نوبران بود باطل و محمود امینی که پیشتر بعنوان عضو علی البدل معرفی شده بود وارد شورای شهر نوبران شد

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی