ادامه یکه تازی ساوجی ها در لیگ برتر فوتسال کشور | ساوه نار سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۲:۰۳:۴۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز با ۵ دیدار برگزار شد که در یکی از این دیدار ها تیم فوتسال سن ایچ ساوه در ورزشگاه فجر این شهر پذیرای سپاهان اصفهان بود .

بازیکنان سن ایچ که شش هفته اخیر را با برد سپری کرده بودند با روحیه ای بالا و تهاجمی پا به میدان مسابقه گذاشتند و در نیمه اول موفق شدند با ارائه یک بازی حساب شده توسط علی مروتی و محمد بیاتی بازیکن سپاهان که به اشتباه دروازه خودی را باز کرد ۲ گل به ثمر برسانند .

در نیمه دوم هم ساوجی ها بودند که کار را تهاجمی آغاز کرده و موفق شدند توسط وحید ندری به گل سوم دست پپیدا کنند . در ادامه اما حسن نژاد بازیکن سپاهان موفق شد یکی از گل های خورده شده را جبران کند و بازی را سه بر یک کند .

سن ایچی ها دست از حملات خود برنداشتند و موفق شدند توسط علی رستمی و طه نعمتیان به گل های بعدی دست پیدا کنند . بابک نصیری از سپاهان نیز در واپسین دقایق بازی موفق شد یکی از گل های خورده تیم خود را جبران کند تا بازی با نتیجه ۵ بر ۲ به سود ساوجی ها به اتمام برسد .

شاگردان حسن زاده با کسب هفتمین برد متوالی خود با ۲۱ امتیاز با اقتدار در صدر جدول جای گرفته اند و خود را برای دیدار هفته بعدی در روز جمعه ۱۴ آبان مقابل مقاومت البرز در شهر کرج آماده میکنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی