سن ایچ برنده تنها دربی لیگ برتر فوتسال کشور شد | ساوه نار شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۰:۴۷:۲۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز در نقاط مختلف کشور برگزار شد که در یکی از دیدارهای مهم و تنها مسابقه دربی در لیگ برتر سالجاری , دو تیم شهرداری و سن ایچ ساوه در سالن امام خمینی (ره) شهر ساوه به مصاف هم رفتند.

در این دیدار که با حضور گسترده و استقبال زیاد شهروندان ساوجی همراه شده بود و بازی دارای حساسیت بالایی بود دو تیم برای کسب هر سه امتیاز بازی پا به میدان مسابقه گذاشتند و صحنه های جذابی را برای تماشاگران خلق کردند .

در پایان دیدار اما تیم سن ایچ موفق شد با ارائه یک بازی هماهنگ با نتیجه ۴ بر ۲ از سد شهرداری عبور کند و برای همشهری خود خط و نشان بکشد.

سامان قزوینی پور و علی مروتی هر کدام یک بار و روح الله ایثاری ۲ بار برای سن ایج موفق به گلزنی شدند و حمیدرضا مرادیان و عرفان حسین ز اده دو گل شهرداری را وارد دروازه سن ایچ کردند.

در پایان رقابت های این هفته تیم سن ایچ با ۶ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت و شهرداری ساوه با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر ششم شد.

در دیگر دیدار تیم فوتسال آلومینیوم اراک پذیرای فرش‌آرا مشهد بود که این دیدار در پایان با تساوی ۲ – ۲ به پایان رسید. آلومینیوم با این نتیجه ۴ امتیازی شد و در رده نهم جای گرفت.

هفته چهارم این مسابقات روز سه شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد که آلومینیوم اراک مهمان پالایش نفت بندرعباس خواهد بود , شهرداری ساوه در تهران به دیدار سفیر گفتمان خواهد رفت و سن ایچ در سالن فجر ساوه از مس سونگون پذیرایی میکند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی